Jeg har ikke set planer om en ny udgave på BD, men det kan ikke udelukkes at der kommer en. Hvad jeg i stedet har gjort, er blot at smide de 2,99 pund efter den britiske dvd-udgivelse ved siden af, hvilket vel står i omkring 24-25 kr.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Den er bestemt også værd at eje, det er derfor jeg har begge udgaver. Den er svineflot på BD og har et lækkert lydspor, men det er synd at der ikke er noget ekstramateriale, men til 25 kr. kunne jeg lige overskue at købe dvd'en, oveni hvad jeg betalte for BD'en. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
En erstatnings-dvd for "Orpheus"-filmen fra Jean Cocteau's Orphic Trilogy, som ikke ville spille ordentligt. Fin service fra Axel Music, som sendte den uden spørgsmål eller brok.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#3861 Åkepool 16 år siden
#3862 filmz-Utyske 16 år siden
Jeg har ikke set planer om en ny udgave på BD, men det kan ikke udelukkes at der kommer en. Hvad jeg i stedet har gjort, er blot at smide de 2,99 pund efter den britiske dvd-udgivelse ved siden af, hvilket vel står i omkring 24-25 kr.
#3863 Åkepool 16 år siden
#3864 filmz-Utyske 16 år siden
Den er bestemt også værd at eje, det er derfor jeg har begge udgaver. Den er svineflot på BD og har et lækkert lydspor, men det er synd at der ikke er noget ekstramateriale, men til 25 kr. kunne jeg lige overskue at købe dvd'en, oveni hvad jeg betalte for BD'en. :)
#3865 Kruse 16 år siden
"Mercenaries 2" til hundrede kroner i Fona. Jeg købte den for at slå tiden lidt ihjel indtil ShopTo sender mig FIFA 10 omkring fredag.
#3866 Åkepool 16 år siden
#3867 pulse83 16 år siden
The Class (BD)
#3868 Yoda 16 år siden
- The Mummy Trilogy (BD)
- King Kong (BD)
#3869 Benway 16 år siden
#3870 Kiksmann 16 år siden
CSI - Blood boks
CSI Miami - Season 5
The 4400 Complete
Forbrydelsen sæson 1