M*A*S*H - Martinis and Medicine Complete Collection...skal vist ud at have købt en DVD-mappe til dem, fordi de 36 DVD'er sidder alt for stramt, og det er for let at ridse dem, når man tager dem op...meen den kostede kun 650 kr og det var med forsendelse:)
#4025 Jeg glæder mig bestemt også. Per anbefalede den, da vi var inde og se Zombieland (uden sammenhæng, i øvrigt, men der snakkes jo altid film sådan helt generelt, når vi mødes), og så fandt jeg den tilfældigvis en uges tid efter til det rene greb i lommen.
Jeg plejer at have lidt svært ved at skelne mellem asiater, men lur mig, om ikke det er "Oldboy", der pryder omslaget? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#4027 Det er nu ikke Choi Min Sik (Oldboy) som er med i Chaser :)
Jeg modtog The Wire sæson 1 R1. Efter at være blevet slagtet med told og gebyr i PestDK, lod jeg lortet ligge på posthuset, pakken blev sendt tilbage og den blev sendt igen og denne gang røg den igennem. Endnu en sejr mod gebyrsvineriet!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#4021 wiseguy 16 år siden
Singin' in the Rain (2-disc S.E. jubilæumshalløj)
Så vil jeg gerne høre et halleluja fra mr. Elwood, hvis uendelige prædiken jeg til sidst bukkede under for!!
#4022 rockysds 16 år siden
Dollhouse - Sæson 1 - BD
How I Met Your Mother - Sæson 4 - BD
Bones - Sæson 4 - BD
Friday Night Lights - DVD
Smid gerne også ord om "The 39 Steps", der røg af min bestillingsliste, efter den ørefigen blu-ray.com gav transferet.
#4023 Skeloboy 16 år siden
og ikke mindst:
M*A*S*H - Martinis and Medicine Complete Collection...skal vist ud at have købt en DVD-mappe til dem, fordi de 36 DVD'er sidder alt for stramt, og det er for let at ridse dem, når man tager dem op...meen den kostede kun 650 kr og det var med forsendelse:)
#4024 evermind 16 år siden
The Chaser - 30 kr.
#4025 filmz-Bruce 16 år siden
#4026 elwood 16 år siden
En af verdens bedste lykkepiller 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4027 evermind 16 år siden
Jeg plejer at have lidt svært ved at skelne mellem asiater, men lur mig, om ikke det er "Oldboy", der pryder omslaget? :)
#4028 filmz-Bruce 16 år siden
Jeg modtog The Wire sæson 1 R1. Efter at være blevet slagtet med told og gebyr i PestDK, lod jeg lortet ligge på posthuset, pakken blev sendt tilbage og den blev sendt igen og denne gang røg den igennem. Endnu en sejr mod gebyrsvineriet!!!
#4029 Thomsen 16 år siden
Jeg er ved at være overbevist om, at et eller andet postbud har nakket min pakke fra Pacific og to forsendelser fra Play. :-/
Desværre skal man jo vente fire uger på at få gensendt tingene fra Pacific og tre uger fra Play.
Jeg hungrer...
#4030 HonoDelLoce 16 år siden
- nu skal der bores, hamres og GARANTERET mørtles også !