Gravatar

#401 Slettet Bruger [4145500452] 16 år siden

Fra vaskebjørnen:
3:10 to Yuma (BD) - det tog også kun 3 uger

Fra elleren:
Live Free or Die Hard (BD)
Gravatar

#402 Benway 16 år siden

Omsider fra Axel: The Third Man (Criterion Collection). For pokker hvor bliver det godt at se den igen. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#403 Takfornu 16 år siden

# 402 på BD ??? uhhh får helt gåsehud ved tanken :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#404 Benway 16 år siden

#403 Desværre nej. Sådan en har jeg ikke. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#405 Takfornu 16 år siden

# 404 Okay, men dvd udgaven er sikkert heller ikke værst i deres hænder :)
Gravatar

#406 Benway 16 år siden

#405 Jeg har smugkigget lidt og det ser ganske rigtigt virkelig godt ud. Det er også tons af ekstramateriale samt et kommentarspor af Steven Soderberg, som jeg glæder mig til at høre. :)
Gravatar

#407 Takfornu 16 år siden

# 406 Han er altid værd at lytte til imo :)
Gravatar

#408 wiseguy 16 år siden

Fra Axel:
Pale Rider (BD)
Heroes - Season 2 (DVD)

Fra Dvdstrax:
Lost - sæson 2 (DVD)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#409 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Fra abebooks.co.uk:

Allardyce Nicoll: Film and Theatre (1936)

- en herlig gammel sag, der argumenterer hvorfor underholdningsfilmen er værd at anse som kunst. Nicoll tager udgangspunkt i en sammenligning med Shakespeare og dennes svingende status i sam- og eftertiden. Han har bl.a. fundet et citat, der fuldstændigt ligner den typiske kritik af underholdningsfilm, men rent faktisk er skrevet af en af Shakespeares samtidige som en kritik af det elizabethanske teater.

Når bogen primært koncentrerer sig fin- og lavkultur eksemplificeret i teateret overfor filmen, så skyldes det naturligvis alderen. Den er skrevet kun små 30 år efter, at "den fortællende film" kom frem (de første ca. 10 år af filmens levetid bestod stort set kun af filmede hverdagsscener og små sketches. Det tog noget tid, før nogen forsøgte sig med at fortælle en længere, sammenhængende historie). Velskrevet bog, der giver et ret interessant billede af tiden kort efter tonefilmens fremkomst.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#410 Yoda 16 år siden

Har netop modtaget følgende. Så må jeg se, om serien lever om til al sin ros.

- Battlestar Gallactica: Sæson 1, 2 & 3
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: