#4124 Hvor fandt du den collection så billigt? Kunne da godt være, man lige skulle snuse lidt til en genre, jeg åbenbart stort set ikke har set noget i. Især Double Indemnity siges jo at være en fed film, så ...
Hvordan er billede og lyd på samlingen?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#4125 - har egentlig ikke fået dem endnu...skriver altid herinde når jeg har bestilt, ikke når jeg får dem...ved sgu ikke lige hvorfor jeg gør det på den måde:)
Men lige apropos Double Indemnity, så har jeg den i en forholdsvis dårlige udgave uden undertekster, som jeg kan tage med til julefrokosten, hvis du vil have den.
Jeg er ikke så god til at vurdere billede og lyd...fordi jeg ikke går vildt meget op i det.
#4126 Jo tak, den vil jeg da meget gerne have, så jeg kan få at se, hvad det går ud på - og så kan det jo altid være, jeg bliver så glad for den, at den skal opgraderes. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#4121 evermind 16 år siden
#4122 Highland Park 16 år siden
#4123 pulse83 16 år siden
Dances with Wolves (BD)
#4124 Skeloboy 16 år siden
Maltese Falcon
Out of the Past
The Asphalt Jungle
Film Noir Collection - Gilda/In A Lonely Place/The Killers/Double Indemnity
Sidstenævnte kostede 3.85£...
#4125 evermind 16 år siden
Hvordan er billede og lyd på samlingen?
#4126 Skeloboy 16 år siden
Men lige apropos Double Indemnity, så har jeg den i en forholdsvis dårlige udgave uden undertekster, som jeg kan tage med til julefrokosten, hvis du vil have den.
Jeg er ikke så god til at vurdere billede og lyd...fordi jeg ikke går vildt meget op i det.
http://www.amazon.co.uk/Film-Noir-Collection-Kille... <<< boksen
#4127 evermind 16 år siden
#4128 filmz-Utyske 16 år siden
North by Northwest (BD)
Fra Play:
Colin (DVD)
#4129 rockysds 16 år siden
The Seventh Seal - BD
Pierrot le fou - BD
Monsoon Wedding - BD
#4130 filmz-Bruce 16 år siden
Tillykke med dem :) Damn, så må NbNW ligge derhjemme nu og jeg skal overarbejde :(