Gravatar

#4141 Bony 16 år siden

Modtog i dag:

Sony BDP-S360 inkl. 20 BD film.

Filmene var så i dobbelt cases, hvilket ikke lige var så fedt, men så fylder de selvfølgelig mindre. Der var da også nogle gode nogle i mellem, så jeg klager bestemt ikke. Den passede perfekt til mit budget og så gav det et afsæt til samlingen. Jeg har dog ikke tjekket hvorvidt den klarer sig i forhold til min PS3 slim, da jeg ikke har koblet den til endnu, da jeg ville vente til jeg fik købt et kabel til den. Gider ikke skulle skifte kabel mellem PS3 og afspiller, så hellere vente lidt.

Nu mangler jeg bare de nye højttalere der er bestilt og betalt, så er jeg snart klar til at rykke i den nye hjemmebif. Når altså sælger får nosset sig sammen til at kontakte mig. :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4142 filmz-Utyske 16 år siden

Fra DVD Pacific:

Battlestar Galactica: The Plan (BD)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4143 Yoda 16 år siden

Fra CDON:

- Stargate Atlantis: Sæson 4 (DVD)

Det er sgu næsten ikke til at tage, at der kun er én sæson tilbage af denne suveræne serie.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4144 filmz-Utyske 16 år siden

#4143 -

Og med lidt held: en tv-film. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4145 Yoda 16 år siden

Jeg krydser fingre for tv-filmen. :-)

Jeg må sige, at jeg er blevet ret hooked på "Atlantis" og det til trods for, at jeg er kommet lidt "skævt" ind i universet, da jeg endnu ikke har set "Stargate SG-1".
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4146 filmz-Utyske 16 år siden

#4145 -

Jeg startede også med "Atlantis", da mit indtryk af "SG-1" ikke var positivt, da jeg kun havde set enkelte afsnit, hist og her.

Efter første sæson af "Atlantis" sprang jeg dog på "SG-1" og i løbet af første sæson af dén, blev jeg totalt hooked. Jo, den lider under et lille budget i de første par sæsoner, men efter min mening, er den bedre end "Atlantis", ikke mindst p.g.a. skuespillerne, som f.eks. Amanda Tapping og Richard Dean Anderson. :)
Gravatar

#4147 Yoda 16 år siden

Jamen, det lyder jo lovende. Når der ikke længere er flere afsnit tilbage af "Atlantis", så tror jeg, at jeg vil give "SG-1" en chance - ikke mindst pga. MacGyver ;-)

Det bliver i øvrigt spændende at se, hvordan den nye serie - "SGU: Stargate Universe" - kommer til at tage sig ud. Det ser ud til - i de trailers og klip, jeg har set - at der virkelig er skruet op for CGI-kvaliteten. Og hvis der er noget, der luner om hjertet, så er det sgu en go' omgang science fiction ;-)

Gravatar

#4148 pulse83 16 år siden

Fra Amazon.com:

Transformers: Revenge of the Fallen (BD, Big Screen Wal-Mart Edition)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#4149 Thomsen 16 år siden

For første gang i næsten en måned har jeg modtaget noget af det, jeg har bestilt, inkl. en gensendelse af en af de film, der tidligere er forsvundet. Yay me!

Fra Play:

The Changeling (1980)

Fra Deepdiscount:

The Other (1972)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#4150 Takfornu 16 år siden

1 stk. DENON AVR-2310 :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: