Gravatar

#4211 elwood 16 år siden

Crossroads er udemærket.... hvis det er den med ham fra Karate Kid 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4212 evermind 16 år siden

#4210 Rolig nu, eftersom du ikke deltager i julefrokosten, er du uden for Xander-zonen. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4213 evermind 16 år siden

Ah, forresten ... hentede jo som bekendt den manglende brik i min Watchmen-figursamling på posthuset i dag, så nu ser hylden sådan ud! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4214 Åkepool 16 år siden

#4209 - Hov hov, der er Rammstein i xXx, hvilket er nok til de første 2 stjerner ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4215 rockysds 16 år siden

Fra Play:

It's a Wonderful Life - BD

Og så håber jeg den her trend med hvert år at udgive/restaurere en håndfuld juleklassikere til blu-ray-formatet holder et par år endnu. Next up: En super special-edition af "Reindeer Games". ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4216 evermind 16 år siden

Fra Play:

The Warriors: Director's Cut (BD)
Gravatar

#4217 Skeloboy 16 år siden

Warriors, come out to play-i-ay
Gravatar

#4218 elwood 16 år siden

Can you dig it!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4219 evermind 16 år siden

Oh yeah! Glæder mig til at gense den i glorværdig HD! :D

EDIT: Har i øvrigt aldrig set DC-udgaven, men efter sigende skulle forskellen vist ikke bestå i meget andet end en ny indledning med voice-over ...?
Gravatar

#4220 filmz-Utyske 16 år siden

Fra Play: Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (BD/DVD)

ENDELIG har jeg fået fingrene i en udgave uden framingfejl.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: