Gravatar

#4361 filmz-Utyske 16 år siden

Fra CDON, efter lidt bøvl, fordi de havde fået sendt den forkerte film et par gange:
Le Mépris (BD)

Fra Play:
Skindred - Roots Rock Riot (CD)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4362 Steffan Rasmussen 16 år siden

Fra Play:
Zoolander (DVD)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4363 filmz-Bruce 16 år siden

Så bør du have disse to bokse:

Warner Controversial Classics

Anmeldelse
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4364 filt 16 år siden

Idag ankom denne her omsider:

The Ultimate Matrix Collection BD US
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#4365 wimmie 16 år siden

Det lyder interessant - jeg kunne dog godt have tænkt mig lidt mere information omkring hvori det kontroversielle ligger (i nogle af dem kan man ud fra beskrivelsen få en idé om det) - især fordi når det gælder ældre film, så skulle der nok ikke så meget til før det blev for kontroverielt.
En film som "Freaks" kan man selv den dag i dag forstå hvorfor den skabte røre; selvom den jo langt fra ville have samme effekt i dag.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4366 filmz-Bruce 16 år siden

#4365 Ja der står desværre ikke så meget information om emnet og du har ret i, at de slet ikke ville kunne skabe furore idag. Men "dengang", var de hot stuff :)

Jeg kan anbefale Advice and Consent fra boksen helhjertet! Det er en topklassefilm om det brandvarme kommunist emne i eftersmældet på McCarthy tiden. Henry Fonda og ikke mindst Charles Laughton er fænomenale. Fail-Safe, Advice and Consent, Dr. Strangelove og 7 days in May og man har den ultimative politiske fire bande.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4367 filmz-Narniabæver 16 år siden

Fra Bredsten Antik:

En dansk illustreret Peter Plys bog fra 1948 i god behold.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#4368 evermind 16 år siden

Fra Steam:

Left 4 Dead 2 - hentet og klar, inden det går løs i morgen! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4369 elwood 16 år siden

hehe.

Grab your frying Pan, see I told you it was good.

Fik du hørt jukeboksen i demo'en 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4370 evermind 16 år siden

Nej, så meget nåede jeg ikke at gå i dybden med demoen, desværre. Jeg har haft et lidt presset program på det sidste og ved heller ikke, hvor meget, jeg når at spille 2'eren i denne uge ... :(

Men jeg er spændt på det, det virkede sjovt. Ikke så frygteligt anderledes end det første, men med nogle interessante små tiltag - og man skal jo heller ikke reparere noget, hvis det ikke er i stykker. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: