Glemte helt at skrive at jeg var forbi Fona2k den anden dag og det blev til: O Brother, Were Art Thou? til 35kr. Har aldrig set den så det glæder jeg mig til.
Modtog en lækker stak tegneserier og andet kræs torsdag/fredag/lørdag.
Fra Powerstar Collectibles :
Buffy TVS - Season 8 # 17 : "Time of Your Life, part 2", (original cover) Angel - After The Fall # 11, (variant cover - Red Fury) Spike - After The Fall # 2, (variant cover) Spike - Shadow Puppets, (graphic novel/110 sider)
Fra Amazon.Uk/Marketplace :
Tales of The Slayer - Vol. 2, (bog/280 sider) Tales of The Slayer - Vol. 3, (bog/336 sider) Tales of The Slayer - Vol. 4, (bog/272 sider) Spike & Dru - Pretty Maids All In a Row, (bog/368 sider) Blackout - The Story of Slayer Nikki Wood, (bog/256 sider) Spike vs. Dracula, (graphic novel/120 sider) Spike - Old Times/Old Wounds/Lost and Found, (graphic novel/152 sider) Angel - Auld Lang Syne, (Graphic novel/128 sider) Angel - The Curse, (graphic novel/120 sider) Angel - Old Friends, (graphic novel/120 sider)
Fiona Apple - Extraordinary Machine, (cd) Father Ted - The Definitive Collection Box Set, (sæson 1,2,3)
Købt i TP Musik :
Sex and The City - Sæson 1 Sex and The City - Sæson 2 Sex and The City - Sæson 3 Showgirls, (Guilty Pleasure klassiker)
# 422 -
Tillykke med Swayze klassikeren der også er nr. 1 på min "Guilty Pleasure" liste. :)
Du kan roligt glæde dig til kommentarsporene. Instruktør Rowdy Herringtons er en smule tørt, men alligevel ganske hyggeligt og han har op til flere sjove detaljer og anekdoter oppe i ærmet, som han deler ud af undervejs i filmen. Dette track blir på bedste humoristiske facon fulgt op af Kevin Smith og Scott Mousiers, hvis bemærkninger om tilsyneladende mindre detaljer er hylende morsomme.
Nu vi er ved guilty pleasures, så må jeg også anbefale Showgirls som et must own i den sammenhæng. Dialogen er mega plat og ofte helt malplaceret, skuespillet så over the top og historien så gammelgris fokuserende, at man tror det er løgn. Og så alligevel, på en eller anden mystisk facon, blev jeg sgu fascineret af det her kulørte nonsens, hvis sidste halve time pludselig skifter stil og blir en fuldblods revengemovie. Det her skifte sku' Verhoeven efter min mening ha' lavet tidligere og så havde han muligvis ligefrem, ku' hive en habil erotisk thriller op af hatten.
Jeg så den på vhs way back og morede mig godt og grundigt. Gensynet i går var med den billige On/Air DVD udgave købt i TP og jeg var pænt overasket over både lyd og billedkvaliteten...Meeen jeg savnede nu noget ekstramaterieale og kom så i tanke om, at der jo findes denne overdådige boks, som jeg bare blir nød til at eje :
Fandt lige "The Proposition" paa Blu-ray i Borders til 90 kr. Jeg har ikke set den endnu men har kun hoert godt om den, og saa blev jeg nysgerrig efter at have hoert at det er instruktoeren bag den kommende "the Road". Og saa er den naturligvis med Guy Pearce, og saa kan man jo aldrig gaa galt :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#439 - glæd dig til Casablanca. Filmen der opfandt one-liners. ;-) Ej, spøg til side så er det faktisk en af mine yndlingsfilm, så du kan roligt se frem til den. God fornøjelse!
#431 wimmie 16 år siden
#432 elwood 16 år siden
Bruce prædiker
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#433 McPeter 16 år siden
Der står både lidt om den og så er der links til anmeldelser.
Serien handler om reklamemændene i 60'erne. Har set de første to afsnit og kan kun anbefale den.
#434 McPeter 16 år siden
#435 McPeter 16 år siden
O Brother, Were Art Thou?
til 35kr. Har aldrig set den så det glæder jeg mig til.
#436 NightHawk 16 år siden
Fra Powerstar Collectibles :
Buffy TVS - Season 8 # 17 : "Time of Your Life, part 2", (original cover)
Angel - After The Fall # 11, (variant cover - Red Fury)
Spike - After The Fall # 2, (variant cover)
Spike - Shadow Puppets, (graphic novel/110 sider)
Fra Amazon.Uk/Marketplace :
Tales of The Slayer - Vol. 2, (bog/280 sider)
Tales of The Slayer - Vol. 3, (bog/336 sider)
Tales of The Slayer - Vol. 4, (bog/272 sider)
Spike & Dru - Pretty Maids All In a Row, (bog/368 sider)
Blackout - The Story of Slayer Nikki Wood, (bog/256 sider)
Spike vs. Dracula, (graphic novel/120 sider)
Spike - Old Times/Old Wounds/Lost and Found, (graphic novel/152 sider)
Angel - Auld Lang Syne, (Graphic novel/128 sider)
Angel - The Curse, (graphic novel/120 sider)
Angel - Old Friends, (graphic novel/120 sider)
Fiona Apple - Extraordinary Machine, (cd)
Father Ted - The Definitive Collection Box Set, (sæson 1,2,3)
Købt i TP Musik :
Sex and The City - Sæson 1
Sex and The City - Sæson 2
Sex and The City - Sæson 3
Showgirls, (Guilty Pleasure klassiker)
# 422 -
Tillykke med Swayze klassikeren der også er nr. 1 på min "Guilty Pleasure" liste. :)
Du kan roligt glæde dig til kommentarsporene. Instruktør Rowdy Herringtons er en smule tørt, men alligevel ganske hyggeligt og han har op til flere sjove detaljer og anekdoter oppe i ærmet, som han deler ud af undervejs i filmen. Dette track blir på bedste humoristiske facon fulgt op af Kevin Smith og Scott Mousiers, hvis bemærkninger om tilsyneladende mindre detaljer er hylende morsomme.
Nu vi er ved guilty pleasures, så må jeg også anbefale Showgirls som et must own i den sammenhæng. Dialogen er mega plat og ofte helt malplaceret, skuespillet så over the top og historien så gammelgris fokuserende, at man tror det er løgn. Og så alligevel, på en eller anden mystisk facon, blev jeg sgu fascineret af det her kulørte nonsens, hvis sidste halve time pludselig skifter stil og blir en fuldblods revengemovie. Det her skifte sku' Verhoeven efter min mening ha' lavet tidligere og så havde han muligvis ligefrem, ku' hive en habil erotisk thriller op af hatten.
Jeg så den på vhs way back og morede mig godt og grundigt. Gensynet i går var med den billige On/Air DVD udgave købt i TP og jeg var pænt overasket over både lyd og billedkvaliteten...Meeen jeg savnede nu noget ekstramaterieale og kom så i tanke om, at der jo findes denne overdådige boks, som jeg bare blir nød til at eje :
http://www.amazon.com/Showgirls-VIP-Limited-Elizab...
Hvis du ikke har lyst til at bruge så mange penge på filmen, så findes der også en billigere udgave som er ganske glimrende :
http://www.axelmusic.com/productDetails/0276160814...
#437 wimmie 16 år siden
Og saa er den naturligvis med Guy Pearce, og saa kan man jo aldrig gaa galt :)
#438 Skeloboy 16 år siden
Brokeback Mountain
Borat
Trainspotting
#439 Guts 16 år siden
Hitchcock Collection (den sorte og den hvide udgave) i Fona til 99,95 kr/stk
Casablanca (har ikke set den, så den ser jeg frem til).
#440 McPeter 16 år siden
Ej, spøg til side så er det faktisk en af mine yndlingsfilm, så du kan roligt se frem til den.
God fornøjelse!