Gravatar

#4391 rockysds 16 år siden

Fra Play:

North by Northwest - BD
The Reader - BD
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4392 Antlion 16 år siden

Jeg bruger normalt aldrig denne tråd, men siden dette køb er lidt specielt, vælger jeg at poste det: Den første udgivelse nogensinde af Jacques Derays 1970 film, "Borsalino"!

Den er muligvis billigst via Amazon FR, men Fnac sælger en special udgave som inkluderer 24 sjældne sider af det originale manuskript!

Jeg kom så også af med 250 kr, og udgivelsen har desuden ingen undertekster, men jeg glæder mig nu alligevel.

Borsalino - Edition Collector Spéciale Fnac!

Gravatar

#4393 Guts 16 år siden

Modtog idag (ligt forskelligt):

Anden (Live fra Cirkusbygningen) - DVD
Millers Crossing - DVD
Midnight Express - DVD

Assassins Creed 2 - PS3

Shootin' the Sh*t with Kevin Smith - Bog
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#4394 Benway 16 år siden

#4392 Den gode ved denne tråd er bl.a. at den er kilde til inspiration. Jeg har selv købt mange udgivelser efter at være blevet gjort opmærksom på dem her.

"Borsalino" ser bestemt spændende ud. Håber der kommer en tekstet udgave, så de af os der ikke er så stærke i fransk også kan være med. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4395 filmz-Bruce 16 år siden

#4391 Et hip hip er på sin plads :)

#4392 He det er en fed film! Jeg så den i World Cinema, den gamle cirkus bygning for en generation siden (suk!). Et perfekt par i den film. Faktisk har de to altid været meget "tætte". Belmondo fik dog et hjertetilfælde for nogle år siden og er mærket af det. I dette klip, et interview med Alain Delon, kan man se, hvor ked af det Delon er på sin vens vegne. Belmondo har været med i en TV film og Delon mener det er forkert, at have udnyttet Belmondos tilstand. Jeg kan ikke udtale mig om resultatet. Belmondo kunne jo godt levere en god indsats trods et handicap. Delon holder sig sgu godt! Håber at se ham i genindspilningen af Le Cercle Rouge!

Men det er herligt at se, at Borsalino er på gaden igen! Jeg håber meget at se mange af de gamle franske klassikere med disse to skuespillere og også meget gerne Louis De Funes, på gaden inden for de næste år! Tillykke med købet :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4396 dyg 16 år siden

Fra Amazon:
Moon

Og så er mine zombie-film begyndt at komme. Den første landede i forgårs, hvilket undrer mig lidt, da jeg ikke har modtaget de andre endnu, selvom de blev afsendt samme dag. Jeg hader Post DK og Royal Mail.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4397 elwood 16 år siden

[url= her Moon 8-)[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4398 wimmie 16 år siden

Ikke hade postDk - kun Royal mail ;)
Jeg har også kun modtaget den ene af de film jeg bestilte fra Play - den fik jeg i mandags...

Modtog dog:
2 st. billetter til 500 days of Summer - tak Filmz :D
Nu håber jeg bare at jeg kan komme ind og se den. Håbede på at det skulle være på søndag men Hr. Husbond skal på arbejde - kan ikke engang tage afsted uden ham da han jo nupper bilen :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4399 Bobby Singer 16 år siden

Fra Stereoreoreo Studiodiodio:

Role Models
Choke
Nick & Norah's Infinite Playlist
Idjit
Gravatar

#4400 dyg 16 år siden

#4398 - Ok så da, jeg hader kun det meste af Post DK, der er lige et par enkelte ansatte, der er undtaget.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: