Den vil jeg meget gerne se, men jeg håber på, at der kommer en bedre udgivelse (eller at den bliver vist i Cinemateket), da jeg har læst, at filmens originale billedformat er 1:2,35.
Har stadig ikke modtaget min "Wait until Dark" fra Play :(
Har til gengæld støttet Dansk folkedanseres landsforening med 25 kr i bytter for en skrabejulekalender...så nu regner jeg stærkt med at vinde 50.000 kr ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#4415 - Jeg modtog første dvd (i min seneste zombie-sending) fra Play i midten af sidste uge, men jeg har ikke set de 5 andre titler endnu, og de blev alle sendt samme dag som den første (13. november).
Så jeg hader stadigvæk 99.9% af Pest DK og 100% af Royal Mail.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg mangler også en DVD...måske der er noget i vejen...på den anden side, så har jeg lige fået et par stykker temmelig hurtigt også. Blandt andet Wait Until Dark(som klart er ventetiden værd)
#4411 Skeloboy 16 år siden
The Saragossa Manuscript, 1965
The Hour-Glass Sanitorium, 1973
Begge af Wojciech Has
#4412 Highland Park 16 år siden
Den vil jeg meget gerne se, men jeg håber på, at der kommer en bedre udgivelse (eller at den bliver vist i Cinemateket), da jeg har læst, at filmens originale billedformat er 1:2,35.
The Quietus havde en artikel om filmen forleden:
http://thequietus.com/articles/03272-sectioned-cin...
#4413 pulse83 16 år siden
Fight Club (BD)
#4414 Skeloboy 16 år siden
Se, det ved jeg ikke engang hvad betyder...:)
Men smider selvfølgelig lige en anmeldelse, når jeg får dem set
#4415 wimmie 16 år siden
Har til gengæld støttet Dansk folkedanseres landsforening med 25 kr i bytter for en skrabejulekalender...så nu regner jeg stærkt med at vinde 50.000 kr ;)
#4416 Highland Park 16 år siden
Det er der råd for:
http://uncut.dk/UNCUT/artikler/letterboxed.html
#4417 jessup 16 år siden
#4418 dyg 16 år siden
Så jeg hader stadigvæk 99.9% af Pest DK og 100% af Royal Mail.
#4419 Skeloboy 16 år siden
#4420 filmz-Utyske 16 år siden