Slumdog Millionaire (BD) - 100 kr. Tropic Thunder (BD) - 80 kr.
- begge fra brugtbørsen, men i fin stand. Fedtefingre kan pudses væk! :)
Jeg var inde i BB i Aalborg her for et par uger siden - og jeg kunne overhovedet ikke finde nogen brugtbørs med BD'er ... Kan det passe eller er jeg blevet blind?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#4442/4447 - I Århus er der i hvert fald en del bd-udgivelser i brugtbørsen. Jeg skal bare lige tage mig sammen og investere i en afspiller før jeg går amok der.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Dawn of the Dead (2004) - superfilm, Bony! :D Hvad er der i vejen med den udgave, du har købt, siger du?
Jeg har snuset mig frem til, at der findes en "unrated Director's cut" og eftersom det gik meget godt med "Watchmen", så tænker jeg, at jeg nok går glip af en guldåre af Zombie-snask, hvis jeg ser den jeg har købt. Det er nemlig denne: Klik!. Altså den mest u-pimpede version på markedet. Vil jeg gå glip af noget eller skal jeg bare smide den på!? Evt. købe den på blå, hvis det er noget der både lyder og ser godt ud..?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#4441 Bony 16 år siden
"Tænk før du skriver..!"-kinda moment!
#4442 evermind 16 år siden
The Rebel - 25 kr.
Fra Blockbuster:
Slumdog Millionaire (BD) - 100 kr.
Tropic Thunder (BD) - 80 kr.
- begge fra brugtbørsen, men i fin stand. Fedtefingre kan pudses væk! :)
#4443 Thomsen 16 år siden
Åhr fuck! Busted igen! :-)
#4444 HonoDelLoce 16 år siden
Jeg var inde i BB i Aalborg her for et par uger siden - og jeg kunne overhovedet ikke finde nogen brugtbørs med BD'er ... Kan det passe eller er jeg blevet blind?
#4445 evermind 16 år siden
#4446 Steffan Rasmussen 16 år siden
Little Miss Sunshine (BD) 49,95 kr.
#4447 wimmie 16 år siden
Var i Blockbuster i sidste uge og der havde de ingen BD brugtbørs...håber de har nu; så skal jeg derned i morgen :D
#4448 evermind 16 år siden
Well, afdelingerne i Ringsted og Vejle virkede for mig mht. brugte BD. De er endda begyndt at sælge de brugte leje-BD'er, så udvalget er vokset. :)
#4449 dyg 16 år siden
#4450 Bony 16 år siden
Jeg har snuset mig frem til, at der findes en "unrated Director's cut" og eftersom det gik meget godt med "Watchmen", så tænker jeg, at jeg nok går glip af en guldåre af Zombie-snask, hvis jeg ser den jeg har købt. Det er nemlig denne: Klik!. Altså den mest u-pimpede version på markedet. Vil jeg gå glip af noget eller skal jeg bare smide den på!? Evt. købe den på blå, hvis det er noget der både lyder og ser godt ud..?