ikke grine!!! Den ene er til min datter og den anden købt pga. billed og lyd!!!
... ... ...
hold så op, det ER sandt!!!
U571 og
... ... ...
JEG MENER DET!!! HOLD OP!!!
National Treasure
... ... ...
JEG VED DET!!! Det er en stinkadoros af den anden verden, men SÅDAN ER DET og min datter har plaget mig "om den med ham med faklen" og nu gider jeg ikke høre mere om det!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#451 - så du har købt Nightmare Before Xmas til din datter og Miami Vice pga. billed og lyd... Jamen hvad så med de to andre - er de bare til dig selv? :-P
Bortset fra det så har jeg også en guilty pleasure i U571 så jeg kunne sagtens selv finde på at købe den. Indtil videre nøjes jeg dog med min 2-disc R3 DTS version. ;-)
#452 Who the fuck bruger mit "navn" og sviner det til på grimmeste vis!!! Må vedkommende blive tvunget til at se Indiana Jones 4, tre gange efter hinanden og lære alle Christian Haydens replikker fra Attack of the Clones udenad!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#456 Indy 4 og Attack of the Clones må vedkommende så se hjemme hos dig, for lige meget hvor meget du hader filmene, ender du jo alligevel med at købe skidtet :P
#451 filmz-Bruce 16 år siden
Nighmare Before Christmas
Miami Vice
og
...
...
...
ikke grine!!! Den ene er til min datter og den anden købt pga. billed og lyd!!!
...
...
...
hold så op, det ER sandt!!!
U571 og
...
...
...
JEG MENER DET!!! HOLD OP!!!
National Treasure
...
...
...
JEG VED DET!!! Det er en stinkadoros af den anden verden, men SÅDAN ER DET og min datter har plaget mig "om den med ham med faklen" og nu gider jeg ikke høre mere om det!!!
#452 elwood 16 år siden
du ku jo bare ha sagt nogle film til min datter, og så ikke nævnt mere, men nej du sku lige nævne titlen, der må lægge noget bag.
Hmm
Om dette var dig eller en anden ondsindet person, ja det får vi aldrig og vide, men jeg har altid godt kunne li en god Konspirations teori 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#453 McPeter 16 år siden
Bortset fra det så har jeg også en guilty pleasure i U571 så jeg kunne sagtens selv finde på at købe den. Indtil videre nøjes jeg dog med min 2-disc R3 DTS version. ;-)
#454 DarkLight 16 år siden
Muhahahaaha!
#455 filmz-Bruce 16 år siden
#456 filmz-Bruce 16 år siden
#457 evermind 16 år siden
The Fountain - 40 kr.
Og så et par cd'er eller tre fra en 20 kr.'s bunke:
Tori Amos - American Doll Posse
P.J. Harvey - White Chalk
Pearl Jam - Ten
:D
#458 Michael Andersen 16 år siden