#9212 Ja, og nu var den jo åbenbart endda lige blevet nyrestaureret til repremieren i Rom, så nu burde den da snart være på vej. Jeg krydser fingre for det.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Omnibus-udgaverne af Aliens er temmeligt billige og en god måde at få fat på serien på, fordi de også indeholder historier, der aldrig har været tilgængelige i samlet format før. Men desværre har de tilsyneladende også formindsket formatet en smule, hvilket irriterer mig grusomt. Jeg overvejer at købe brugte trade paperbacks af de bedste historier som supplement. Især den første historie (Outbreak) kunne jeg godt tænke mig i den originale version. Her blev navnene senere ændret på figurerne for at passe ind i filmenes univers, da den tredje film udkom.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#9211 evermind 15 år siden
Fra Filmz:
2 billetter til World Invasion: Battle Los Angeles
Fra Axel:
Amadeus: Director's Cut (Digibook BD + CD)
Yay! :D
#9212 Bruce 15 år siden
#9211 Amadeus, Amadeus .... Amadeus. Amadeus, Amadeus .... Amadeus.
#9213 Benway 15 år siden
#9214 Bruce 15 år siden
What ever happened to E1 Entertainment's Blu-ray of La Dolce Vita?
Last time I talked to somebody over there, it sounded like it was exactly where it was a year ago.
They lost the rights I believe, according to an email from them to a member of this forum somewhere?
:(
#9215 evermind 15 år siden
Hehe, indholdet af CD'en lader til at være af et noget mere klassisk tilsnit, heldigvis. :)
#9216 Benway 15 år siden
#9217 Bruce 15 år siden
#9216 Ja det ville jo være himmelråbende ellers, med en helt ny restaurering og så over 50 året :(
#9218 Neranders 15 år siden
Sennheiser HD 201 til 150,- kr.
"That's rough, buddy."
#9219 Thomsen 15 år siden
Aliens Omnibus Vol. 1+2
The EC Archives - Tales From the Crypt - Vol. 2
Omnibus-udgaverne af Aliens er temmeligt billige og en god måde at få fat på serien på, fordi de også indeholder historier, der aldrig har været tilgængelige i samlet format før. Men desværre har de tilsyneladende også formindsket formatet en smule, hvilket irriterer mig grusomt. Jeg overvejer at købe brugte trade paperbacks af de bedste historier som supplement. Især den første historie (Outbreak) kunne jeg godt tænke mig i den originale version. Her blev navnene senere ændret på figurerne for at passe ind i filmenes univers, da den tredje film udkom.
#9220 Thomsen 15 år siden
The Skeptic
Fra ? (formentligt min 9-årige niece):
Gækkebrev klippet som hovedet på et monster. Verset siger:
Gæk gæk gæk
mit navn det står med monster
pas på dit hår ikke bliver til blomster
Underskrevet med fem små tegnede monsterhoveder (hun hedder Lærke).
Man bliver jo helt rørt, når hun sådan tager hensyn til min smag. Det er sgu god onkel-opdragelse. :-)