Gravatar

#9491 wimmie 14 år siden

Thomsen (9484) skrev:
Farmand havde glemt at sætte kryds ved "gift"? Træls.

Det betyder desværre ikke noget når værdien overstiger 340 kr, og svigerfar havde været aaaalt for ærlig og skrive 100 USD på pakken...tsk tsk tsk ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9492 NightHawk 14 år siden

evermind (9480) skrev:
Fra BBBB:

Buffy the Vampire Slayer - Sæson 1 (kender det ikke så godt, men det er jo Joss ...)

Tillykke med at have investeret i verdens bedste Tv-serie! Håber du vil blive grebet af måden Joss Whedons formidable univers og persongalleri er bygget op på, for det bliver kun bedre og bedre jo længere ind i serien du kommer. I særdeleshed er sæson 4,5 og 6 awesome, amazing...og endnu mere awesome! :)

Og nu du er i gang, så skal du da også ha' fat i spin-of serien "Angel", der er mindst ligeså god som "Buffy TVS". 6/6 til begge serier herfra!

Modtog i dag fra AxelMusic :

White Dog - Criterion Edition
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#9493 elwood 14 år siden

Stardust på BD, herlig film, men den var kun ude på HD-DVD i lang tid til og starte med, og nu fik jeg så taget mig sammen til og købe den efter lang tid på BD.

Frank Sinatra: Sinatra At The Sands
Har manglet i min samling længe.

Var også ude efter en af de store boxsets New York, eller Vegas, men de får meget forskellige reviews begge to, det venter jeg lidt med, indtil jeg får læst mere op på dem.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9494 evermind 14 år siden

#9492 Takker, takker! :) Hehe, nu må vi se, hvor langt jeg kommer med den, for jeg er generelt rigtig dårlig til at få set tv-serier og har allerede indtil flere i kø herhjemme, bl.a. prominente titler som (og lad nu være med at overfalde mig, folkens, det får jeg ikke mere tid af! ;)) Band of Brothers og Battlestar Galactica ...

Nå, dagens høst ...

Fra Axel:

The Monster Squad

Fra Play:

Once Upon a Tme in China Trilogy
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9495 Steffan Rasmussen 14 år siden

Fra TeeFury:

Browncoats Forever
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#9496 Bruce 14 år siden

#9490 Halløjsa! L'Armee des Ombres!!! Sådan :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9497 Slettet Bruger [4145500452] 14 år siden

Steffan Rasmussen (9495) skrev:
Fra TeeFury:

Browncoats Forever

+1
Gravatar

#9498 evermind 14 år siden

#9496 Ja, jeg er blevet lidt nysgerrig jo. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9499 Bruce 14 år siden

Forrygende til en grad, at den er forforrygende :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9500 lagoni 14 år siden

Er der nogen der ved hvor www.zavvi.com sender fra (altså om der toldrisiko)?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: