Lewis et al.: Handbook of Emotions (3rd edition, hardback) - stort opslagsværk om følelser og psykologien/ fysiologien bag dem. Der er bl.a. en god, grundlæggende artikel om frygt i, som jeg skal bruge til en opgave.
Fra amazon.co.uk:
Carl Plantinga: Moving Viewers - American Film and the Spectators Experience - købt for at have et alternativ til Torben Grodals bøger. Plantinga arbejder bl.a. med empati, og hvad det betyder for vores indlevelse i film.
Fra udgiveren i Canada:
Rue Morgue #106 (november 2010) - Canadisk horrormagasin, der i dette nummer skulle indeholde et interview med Srjdan Spasovich - instruktøren af A SERBIAN FILM.
Fra Mulgraver:
Punkterblomst (digtsamling) - som jeg ser meget frem til at læse
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#9521 evermind 14 år siden
Clash of the Titans (BD + DVD + Digital Copy + Keyring Edition ...)
#9522 Neranders 14 år siden
Naked Empire af Terry Goodkind (8. bog i Sword of Truth serien)
The Eye of the World af Robert Jordan (1. bog i The Wheel of Time serien)
"That's rough, buddy."
#9523 Antlion 14 år siden
http://www.eurekavideo.co.uk/offers/may_new.html
#9524 Bony 14 år siden
The Next Three Days (BD)
Buried (BD)
Johnny Dangerously
.. og muligvis én mere, men er ikke helt sikker. :/
#9525 Thomsen 14 år siden
Lewis et al.: Handbook of Emotions (3rd edition, hardback) - stort opslagsværk om følelser og psykologien/ fysiologien bag dem. Der er bl.a. en god, grundlæggende artikel om frygt i, som jeg skal bruge til en opgave.
Fra amazon.co.uk:
Carl Plantinga: Moving Viewers - American Film and the Spectators Experience - købt for at have et alternativ til Torben Grodals bøger. Plantinga arbejder bl.a. med empati, og hvad det betyder for vores indlevelse i film.
Fra udgiveren i Canada:
Rue Morgue #106 (november 2010) - Canadisk horrormagasin, der i dette nummer skulle indeholde et interview med Srjdan Spasovich - instruktøren af A SERBIAN FILM.
Fra Mulgraver:
Punkterblomst (digtsamling) - som jeg ser meget frem til at læse
#9526 Benway 14 år siden
Pauline Kael: "For Keeps - 30 Years at the Movies"
#9527 Takfornu 14 år siden
Han er måske ved at blive rigtig voksen ;)
#9528 Takfornu 14 år siden
#9529 Bruce 14 år siden
#9530 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"