Fra amazon.uk: An Autumn Afternoon (BD) + A Hen in the Wind (dvd) Late Autumn (BD) + A Mother Should be Loved (dvd) Alice - BD Institute Benjamenta - BD
Fra DVD Pacific: The Horse Soldiers - BD The Misfits - BD The Manchurian Candidate - BD The Scent of Green Papaya - BD Santa sangre - BD El Topo - BD The Holy Mountain - BD King of New York - BD
Fra Diabolik DVD: The Bird with the Crystal Plumage - BD - OOP
(cc: Benway ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
# 9571 Mon Spartacus nogensinde kommer i en ordenlig udgave til hjemmebiffen. CCs Laserdisk udgaver af den er stadig den jeg synes der har stået bedst til alle tider.
#9573 Tja ... Håbet var i anledning af 40 året i 2010, men det skete jo ikke. Det er virkelig synd, at den er så grim. Criterions DVD udgave er langt bedre.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
# 9575 - Den dag jeg flytter hjem skal jeg nok sikre dig gode forsendelser fra "DVD Seattle" og Barnes & Nobel og hvor du ellers ser gode deals i US ;)
#9571 Bruce 14 år siden
#9569 Der er vist ikke nogle informationer ude, som understøtter dette. Indtil videre er man "stuck" med den gamle version :(
#9572 rockysds 14 år siden
An Autumn Afternoon (BD) + A Hen in the Wind (dvd)
Late Autumn (BD) + A Mother Should be Loved (dvd)
Alice - BD
Institute Benjamenta - BD
Fra DVD Pacific:
The Horse Soldiers - BD
The Misfits - BD
The Manchurian Candidate - BD
The Scent of Green Papaya - BD
Santa sangre - BD
El Topo - BD
The Holy Mountain - BD
King of New York - BD
Fra Diabolik DVD: