Gravatar

#9591 Thomsen 14 år siden

Fra Axel:

"Grindhouse Psychos"-boks m. Cop Killers, Tenement: Game of Survival og Don't Go in the House.

Købt for Axel Points = gratis.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9592 IK 14 år siden

Satans! Havde bestilt Alien Anthology fra Book Plus (Sælger fra amazon), og skulle modtage den senest 18/5. Nu har jeg lavet en A-to-z Guarantee Claim, og håber på at få mine penge tilbage eller få sendt et nyt eksemplar. Skal aldrig købe fra selvstændige sælgere længere. Pokkers :(
Gravatar

#9593 Skeloboy 14 år siden

#9592 - Gzoop og Findprice kan jeg nu stærkt anbefale på amazon.co.uk. Det er billigere end amazon selv og der kommer moms på :)
Gravatar

#9594 IK 14 år siden

Skeloboy (9593) skrev:
Gzoop og Findprice

Jeg har lige tjekket sælgerens(Book Plus) profil, og manden har en omdømme på 93 % negativ. 93 % af køberne har ikke modtaget deres bestillinger, og det er inklusiv mig. Jeg var også lidt for hurtig med at bestille. Han solgte Alien-Boksen for 165 kr. inklusiv forsendelse, men manden er desværre en vaskeægte fusker.
Gravatar

#9595 Skeloboy 14 år siden

IK (9594) skrev:
Jeg har lige tjekket sælgerens(Book Plus) profil, og manden har en omdømme på 93 % negativ

Ret nederen...men også en anelse uprofessionelt bestilt...:)

Hvad slet ikke, hvad der sker i den situation før. De par gange, hvor jeg ikke har fået en DVD, har jeg enten fået en ny eller pengene tilbage. Kan amazon overhovedet gøre noget ved det?
Gravatar

#9596 IK 14 år siden

Skeloboy (9595) skrev:
Ret nederen...men også en anelse uprofessionelt bestilt...:)

Jeg ved det. Billig pris og fristelsen gjorde mig blind. :)

Skeloboy (9595) skrev:
De par gange, hvor jeg ikke har fået en DVD, har jeg enten fået en ny eller pengene tilbage

Det er anden gang det sker for mig. Første gang fik jeg pengene tilbage, og der købte jeg også fra en sælger. Så det er ikke umuligt. ;) Men jeg er slet ikke den eneste køber der er blevet røvrendt af denne sælger, og har ikke de største forhåbninger om at få mine penge eller filmen.
Gravatar

#9597 Kruse 14 år siden

Jeg har flere gange efterhånden købt igennem en Amazon Marketplace-sælger, og har aldrig haft problemer. Men jeg er også meget påpasselig med hvem jeg køber fra, og køber hovedsagligt kun fra sælgere med over 90 % positive reviews og helst et to cifret antal tusinde bedømmelser. Og der har jeg ingen problemer oplevet. Der var dog en enkelt gang hvor der var gået lang tid og jeg stadig ikke havde modtaget min CD, så jeg skrev til dem og de besvarede hurtigt, men da de ikke havde flere på lager refunderede de mine penge. Et stykke tid senere dukkede varen så alligevel op, og da jeg skrev til dem besvarede de med at jeg bare skulle betragte det som en gave :)

Nå jeg modtog også noge varer i dag:

Fra Amazon.co.uk

Black Swan (BD)
The Social Network (BD)
Scott Pilgrim vs. the World (BD)

Fra Stereo Studio:

En Morder På Fri Fod - 1974 (Yorkshire Ripper Trilogien - Del 1)
Savnet - 1980 (Yorkshire Ripper Trilogien - Del 2)
Af Jord Er Du Kommet - 1983 (Yorkshire Ripper Trilogien - Del 3)
Margot at the Wedding
Marathonmanden
Old School
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9598 Skeloboy 14 år siden

IK (9596) skrev:
Jeg ved det. Billig pris og fristelsen gjorde mig blind. :)

Kender jeg godt...og derfor har jeg en del DVD'er i elendig kvalitet...
Gravatar

#9599 IK 14 år siden

Kruse (9597) skrev:
Nå jeg modtog også noge varer i dag:

Lucky bastard! Jeg har ikke modtaget noget i en evighed.. Og fremragende film iøvrigt. :)

Gravatar

#9600 Kruse 14 år siden

#9599: Tak! De tre Blu-Rays har jeg dog alle set i biografen, så dem ved jeg er fremragende :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: