Gravatar

#9641 Åkepool 14 år siden

Steffan Rasmussen (9634) skrev:
Fra BBBB Sdbg:

Hmm, de 4 B'er har jeg styr på, men det efterfølgende siger mig nada?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#9642 HonoDelLoce 14 år siden

Sønderborg? :D Jeg gætter her..! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9643 Steffan Rasmussen 14 år siden

HonoDelLoce (9642) skrev:
Sønderborg? :D Jeg gætter her..! :D

Bingo.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#9644 MMB 14 år siden

HonoDelLoce (9640) skrev:
No Bull - Live From Plaza De Toros De Las Ventas :)

Det er bestemt en rigtig god koncert. :)
Er det director's cut, hvis ja, så er det endda et rigtig godt køb ;)
Gravatar

#9645 Kiksmann 14 år siden

Åkepool (9641) skrev:
Hmm, de 4 B'er har jeg styr på, men det efterfølgende siger mig nada?

En god koncert som blev vist på STV 2 HD for ikke så længe siden. Hvis du stadig har en 50'er i overskud, skynd dig ned og køb AC/DC Live at Donington det er nok den bedste man kan få fat i. God fornøjelse når du kommer så vidt.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#9646 Steffan Rasmussen 14 år siden

Kiksmann (9645) skrev:
En god koncert som blev vist på STV 2 HD for ikke så længe siden. Hvis du stadig har en 50'er i overskud, skynd dig ned og køb AC/DC Live at Donington det er nok den bedste man kan få fat i. God fornøjelse når du kommer så vidt.

Forkert indlæg du quoter?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#9647 MMB 14 år siden

Kiksmann (9645) skrev:

På nuværende tidspunkt tror jeg også, Donington er min yndlings AC/DC udgivelse. Det er i hvert fald den AC/DC koncert, jeg har set flest gange. Det eneste minus er, at det er Slade, som er på trommer i steden for Rudd, men det er jo lidt en smagssag, hvad man kan lide der.

Når Let There Be Rock (koncerten fra '79 i Paris) udkommer, så må det være den ultimative livekoncert. Jeg har set koncerten før (i dårlig kvalitet), og det er virkelig bandet i topform kort tid før Bon Scotts død.

Hvis du ikke vil se en hel livekoncert i træk, men hellere forskellige klip fra forskellige tidspunkter i deres karriere, så er det Plug Me In, du skal købe. :) Der er liveklip fra hele deres karriere. Verdensklasse.
Gravatar

#9648 HonoDelLoce 14 år siden

Damn it da! Valget stod mellem den, jeg købte, og så Donington! Nåh, jeg må have investeret i Donington også! :)

Jeg blev total hooked, da jeg for første gang så dem live i Horsens her sidste år (ja ja, jeg er en late bloomer! ;) ).. Det var uden sidestykke det sjoveste, jeg har været med til :) Ikke den bedste koncert, den bedste musik eller den bedste stemning.. Bare den sjoveste oplevelse (rent koncert-mæssigt :) ) At se en øl-kø gå fuldstændigt i stå fordi The Jack startede (ja, selv bartenderne stoppede og begynder at stå med luftguitar i let-bøjede knæ, sammenknebne øjne og udvidede mundviger mens de råbte "SHE'S GOT THE JACK!") var simpelthen priceless! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9649 MMB 14 år siden

No Bull er næsten lige så god, så der er ikke noget at ærgre sig over. :P

Jeg så dem også i Parken i '09, og det er min bedste koncertoplevelse hidtil. Men ja, de formår da at samle folk. :)
Gravatar

#9650 wiseguy 14 år siden

Fars Dag gaver fra de skønne unger:

True Blood, The Complete Third Season (BD)
The White Ribbon (BD)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: