Gravatar

#9661 Thomsen 14 år siden

Fra italienske kultvideo.com:

Seddok: l'erede di satana (1960) - nok bedst kendt under titlen "Atom Age Vampire". En uofficiel, italiensk indspilning af "Dr. Jekyll og Mr. Hyde" tilsat lidt tidstypisk atomfrygt. Den har hidtil kun været tilgængelig i dårlige kopier fra amerikanske budgetlabels. Dette er den første komplette udgivelse, og så indeholder den oven i købet den gamle, engelske dub.

La setta (1991) - eneste udgivelse af Michele Soavis "The Sect"

Last House on Dead End Street - lidt af en overraskelse, for kultvideo.com viste sig at have et eksemplar af den amerikanske udgivelse fra Barrel Entertainment på lager. Den er ellers udgået for et par år siden, og Barrel Entertainment er gået neden om og hjem, så den plejer at være halvdyr, hvis man kan finde den på eBay.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9662 NightHawk 14 år siden

Fra Amazon.Uk :

Battlestar Galactica - Sæson 3
Battelstar Galactica - Sæson 4
Battlestar Galactica - The Final Season
Seinfeld - Sæson 5
Six Feet Under - The Complete Collection, 1-5 Box
Victor/Victoria
The Killing of Sister George

Madonna - True Blue
Madonna - American Life
K.D. Lang & The Sis Boom Bang - Sing It Loud
R.E.M. - Collapse Into Now

Fra Amazon.De :

Zero Patience
Lilies
Get Real
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#9663 Kruse 14 år siden

NightHawk (9662) skrev:
Six Feet Under - The Complete Collection, 1-5 Box

Nice! Det er en fantastisk serie :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9664 Collateral 14 år siden

Kruse (9663) skrev:
Nice! Det er en fantastisk serie :)

Meget! Jeg synes også det er en af de få serier der faktisk holder niveauet højt, særligt på skuespilssiden, igennem alle sæsonerne. Også mange spændende emner der tages op. Så hvis du ikke har set serien før NightHawk, har du meget at se frem til!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9665 NightHawk 14 år siden

# 9663 & 9664 -

Ja, det er en fremragende serie. :)

Jeg fulgte med i "Six Feet Under", da den blev vist på Tv2 i sin tid, men fik dog aldrig set den sidste sæson, så jeg glæder mig virkelig til at se hvad det hele ender med.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#9666 evermind 14 år siden

Fra Amazon:

Streets of Fire (Widescreen)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9667 Collateral 14 år siden

#9665: Uuuh. Kan du også roligt glæde dig til. Særligt sidste afsnit får virkelig rundet serien fint af. Og løfter serien, meget højt op imo. Vend endelig tilbage med en tilbagemelding/anmeldelse når engang du får set serien.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9668 Bobby Singer 14 år siden

Fra Amazon.uk:

The Larry Sanders Show - The Complete Series
Black Swan - BD
Idjit
Gravatar

#9669 Thomsen 14 år siden

Fra bookdepository.com:

The EC Archives: Weird Science - Vol. 2 (7-12)

Fra Axel:

The Blob (1988)
The Strangeness
The Redeemer
Beyond the Door
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9670 Steffan Rasmussen 14 år siden

Fra BBBB Vejgaard:
From Paris With Love (BD)
Surrogates (BD)
Knowing (BD)
The International (BD)
Pandorum (BD)

100 kr.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: