Gravatar

#9681 HonoDelLoce 14 år siden

Steffan Rasmussen (9680) skrev:
Det var en stak gamle favoritfilm de havde pillet ud af sortimentet.

Men de stod vel stadig på BBBB-hylden, right?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9682 NightHawk 14 år siden

# 9667 -

Det lyder jo ganske spændende mht. sæson 5. Skal nok lige huske at gi' lidt feedback på serien som helhed, når jeg er blevet færdig med den. :)

----------

Modtog i dag et par film og tv-serier som jeg har store forventninger til.

Fra All Your Music :

"An Early Frost" - Special Edition, (Fra folkene bag "Queer As Folk -USA")

"Ma Vie En Rose", (Golden Globe vinder fra 1997)

Fra Amazon.Uk :

"Portrait of a Marriage", (BBC mini serie fra 1990 om forfatteren Vita Sackville-West affære med kollegaen Virginia Woolf)

"Lip Service" - Sæson 1, (Seneste skud på stammen af LGBT serier. Den er bl.a blevet udråbt som den engelske udgave af "The L Word")

Fra PlanetAxel :

Kaboom, (Greg Araki's nyeste værk)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#9683 Neranders 14 år siden

Fra ITunes Store

Princess Ghibli af Imaginary Flying Machines (Joe Hisaishi møder hevay metal)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#9684 Thomsen 14 år siden

Fra planetaxel.com:

Hell's Ground (Mondo Macabro) - Pakistans første slasherfilm

Samme dag, som den blev afsendt, annoncerede AWE desværre, at de også udgiver filmen - og deres version vil oven i købet indeholde Dracula in Pakistan som bonus, en pakistansk vampyrfilm fra 1960'erne, Macabro har udsendt på en særskilt dvd + alt ekstramaterialet fra MM's dvd'er. Jeg må hellere gi' drengene fra AWE en røffel, næste gang jeg render ind i dem. Hvad ligner det ikke at tage hensyn til mine bestillinger i deres udgivelsesplaner? :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9685 Herrguth 14 år siden

#9682 Du må endelig skrive lidt om Kaboom når du får den set. Den glæder jeg mig selv til at få købt og set.

Modtog i dag:
All the Boys Love Mandy Lane (DVD)
The Wackness (DVD)

Jeg blev nysgerrig efter at stifte bekendtskab med Jonathan Levine, efter jeg så traileren til 50/50 med Joseph Gordon-Levitt og Seth Rogen.
Gravatar

#9686 IK 14 år siden

Amazon.co.uk

Singing in the Rain
Mean Streets
Gravatar

#9687 Slettet Bruger [4145500452] 14 år siden

The New World (BD) fra play.com.
Gravatar

#9688 jessup 14 år siden

Fik i øvrigt en virkelig god Jubilæums 2xIpa (simcoe) fra Mikkeler (godt nok på Ørsted)i anledning af 1 års dagen med victoriagade.
This is just until June
Gravatar

#9689 MMB 14 år siden

Har bestilt følgende film (ingen er set før undtagen en enkelt i Kubrick boksen):
Cinema Paradiso (BD)
Psycho (BD)
The Searchers (BD)
Dr. Strangelove (BD)
Stanley Kubrick: Visionary Filmmaker Collection (BD)

Stik den!
Gravatar

#9690 jessup 14 år siden

jessup (9688) skrev:
Fik i øvrigt en virkelig god Jubilæums 2xIpa (simcoe) fra Mikkeler (godt nok på Ørsted)i anledning af 1 års dagen med victoriagade.

ups - forkert tråd:)
This is just until June

Skriv ny kommentar: