Hell's Ground (Mondo Macabro) - Pakistans første slasherfilm
Samme dag, som den blev afsendt, annoncerede AWE desværre, at de også udgiver filmen - og deres version vil oven i købet indeholde Dracula in Pakistan som bonus, en pakistansk vampyrfilm fra 1960'erne, Macabro har udsendt på en særskilt dvd + alt ekstramaterialet fra MM's dvd'er. Jeg må hellere gi' drengene fra AWE en røffel, næste gang jeg render ind i dem. Hvad ligner det ikke at tage hensyn til mine bestillinger i deres udgivelsesplaner? :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Har bestilt følgende film (ingen er set før undtagen en enkelt i Kubrick boksen): Cinema Paradiso (BD) Psycho (BD) The Searchers (BD) Dr. Strangelove (BD) Stanley Kubrick: Visionary Filmmaker Collection (BD)
#9681 HonoDelLoce 14 år siden
Men de stod vel stadig på BBBB-hylden, right?
#9682 NightHawk 14 år siden
Det lyder jo ganske spændende mht. sæson 5. Skal nok lige huske at gi' lidt feedback på serien som helhed, når jeg er blevet færdig med den. :)
----------
Modtog i dag et par film og tv-serier som jeg har store forventninger til.
Fra All Your Music :
"An Early Frost" - Special Edition, (Fra folkene bag "Queer As Folk -USA")
"Ma Vie En Rose", (Golden Globe vinder fra 1997)
Fra Amazon.Uk :
"Portrait of a Marriage", (BBC mini serie fra 1990 om forfatteren Vita Sackville-West affære med kollegaen Virginia Woolf)
"Lip Service" - Sæson 1, (Seneste skud på stammen af LGBT serier. Den er bl.a blevet udråbt som den engelske udgave af "The L Word")
Fra PlanetAxel :
Kaboom, (Greg Araki's nyeste værk)
#9683 Neranders 14 år siden
Princess Ghibli af Imaginary Flying Machines (Joe Hisaishi møder hevay metal)
"That's rough, buddy."
#9684 Thomsen 14 år siden
Hell's Ground (Mondo Macabro) - Pakistans første slasherfilm
Samme dag, som den blev afsendt, annoncerede AWE desværre, at de også udgiver filmen - og deres version vil oven i købet indeholde Dracula in Pakistan som bonus, en pakistansk vampyrfilm fra 1960'erne, Macabro har udsendt på en særskilt dvd + alt ekstramaterialet fra MM's dvd'er. Jeg må hellere gi' drengene fra AWE en røffel, næste gang jeg render ind i dem. Hvad ligner det ikke at tage hensyn til mine bestillinger i deres udgivelsesplaner? :-)
#9685 Herrguth 14 år siden
Modtog i dag:
All the Boys Love Mandy Lane (DVD)
The Wackness (DVD)
Jeg blev nysgerrig efter at stifte bekendtskab med Jonathan Levine, efter jeg så traileren til 50/50 med Joseph Gordon-Levitt og Seth Rogen.
#9686 IK 14 år siden
Singing in the Rain
Mean Streets
#9687 Slettet Bruger [4145500452] 14 år siden
#9688 jessup 14 år siden
#9689 MMB 14 år siden
Cinema Paradiso (BD)
Psycho (BD)
The Searchers (BD)
Dr. Strangelove (BD)
Stanley Kubrick: Visionary Filmmaker Collection (BD)
Stik den!
#9690 jessup 14 år siden
ups - forkert tråd:)