Jeg mener der har været en del diskussion om hvorvidt Dark City virkelig har været en inspirationskilde, da der næsten er præcis et år mellem de to blev udgivet, men visse sets fra Dark City er blevet også blevet brugt i Matrix.
Hvad jeg umiddelbart kan læse mig til, går forberedelserne til Matrix helt tilbage til 1997, så ja, det er svært at sige hvor meget de kunne nå at blive inspireret, før filmen skulle i kassen o.s.v. :)
@Steffan Rasmussen: de er bestilt hver for sig og sendt i hver sin pakke.
Jeg har to kontoer ved Play og fire-fem leveringsadresser ved hver (samme adresse, bare forskellige navne på personen, der modtager: f.eks. Jens Ole Jensen, Jens O. Jensen, J. O. Jensen, J. Ole Jensen...)
Så alle pakker er sendt hver for sig og ingen problemer med tolderne ;-)
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
@Steffan Rasmussen: de er bestilt hver for sig og sendt i hver sin pakke.
Jeg har to kontoer ved Play og fire-fem leveringsadresser ved hver (samme adresse, bare forskellige navne på personen, der modtager: f.eks. Jens Ole Jensen, Jens O. Jensen, J. O. Jensen, J. Ole Jensen...)
OK. Der er altså ingen 2 for xxx tilbud imellem. Tak for info.
Fra BBBB: Carlos The Jackal
Nårh ja, og så to stk. Empire. (Havde fået lavet det nye abonnement til at starte for tidligt). Nogen der bor i nærheden af Nørresundby, kan afhente det ene nummer gratis.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#9921 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
Jeg bemærkede ikke en forskel mellem de to cuts, men der var lang tid imellem.
#9922 Bruce 14 år siden
#9923 elwood 14 år siden
Og så castet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9924 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
Hvad jeg umiddelbart kan læse mig til, går forberedelserne til Matrix helt tilbage til 1997, så ja, det er svært at sige hvor meget de kunne nå at blive inspireret, før filmen skulle i kassen o.s.v. :)
#9925 Collateral 14 år siden
Mary and Max
The Human Stain
La Strada
8 1/2
Fra Blockbuster Bytte halløjsasa:
The Good, The Bad and the Ugly BD
A Clockwork Orange BD
The Exorcist (Extended Director's Cut) BD
#9926 IK 14 år siden
A Few Good Men
Awakenings
Rain Man
#9927 Tenebrae 14 år siden
#9928 Steffan Rasmussen 14 år siden
OK. Der er altså ingen 2 for xxx tilbud imellem. Tak for info.
Fra BBBB:
Carlos The Jackal
Nårh ja, og så to stk. Empire. (Havde fået lavet det nye abonnement til at starte for tidligt). Nogen der bor i nærheden af Nørresundby, kan afhente det ene nummer gratis.
#9929 BN 14 år siden
Good stuff!
(A Few Good Men er kun en 6/10'er for mig.)
#9930 IK 14 år siden
''You cant handle the truth'' :) Synes alle tre film er fremragende. Ville bare gave dem i samlingen.