Kan det passe, at størstedelen af ekstramaterialet er smidt på dvd-skiver og altså ikke er bluray? Det ville jeg synes er lidt øv.
Uden selv at ege boksen mener jeg også at have hørt dette, men der nu også en ganske god grund til det: Ekstramaterialet til den gamle boks blev kun produceret i en standard opløsning og derfor findes der ganske enkelt ikke noget HD materiale.
Men hvis der er noget nyt ekstramateriale, og mon ikke der er lidt, så er det højst sandsynlig i en HD opløsning.
#9960: Ja alt ekstramateriale er på DVD'er. Man har simpelthen taget skiverne fra de originale EE sæt og placeret dem i dette. Og så lige tilføjet Costa Botes' dokumentarer fra de Limited Editions der blev udgivet senere. Der står endda stadig disk 2 på Botes dokumentarerne, hvilket ikke passer det fjerneste med deres placering i det nye sæt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#9961 Bobby Singer 14 år siden
Uden selv at ege boksen mener jeg også at have hørt dette, men der nu også en ganske god grund til det: Ekstramaterialet til den gamle boks blev kun produceret i en standard opløsning og derfor findes der ganske enkelt ikke noget HD materiale.
Men hvis der er noget nyt ekstramateriale, og mon ikke der er lidt, så er det højst sandsynlig i en HD opløsning.
#9962 Slettet Bruger [4145500452] 14 år siden
#9963 Collateral 14 år siden
#9964 HonoDelLoce 14 år siden
Og samtidigt var jeg ude og få byttet mit fjernsyn.. Hvilken fin måde at indvie det nye på! :D
#9965 Bruce 14 år siden
LOTR EE
#9966 rockysds 14 år siden
Offret - BD
Fra amazon.co.uk:
Obsession - BD
#9967 HelmerJ 14 år siden
#9968 misuma 14 år siden
Ringenes Herre SE på Bluray var allerede udsolgt i BB, damn.
#9969 Bruce 14 år siden
Brighton Rock - BD
The Great White Silence - BD
Ironclad - BD
Obsession - BD
Cold Fish - BD
Coeur Fidele - BD
Monty Python's Life of Brian - BD
#9970 Herrguth 14 år siden
Fra TP til 25 kr.:
Capote/In Cold Blood (BD)
Fra Amazon.co.uk: