#104: Nu er Hamlet jo også temmelig lang, og Brannaghs (som jeg ikke har set) er vel omtrent samme længde som BBC-produktionen fra 70'erne. Det er kun Mel Gibson, der kan sakse den ned til et par timer - Hamlet (og meget andet Shakespeare) skal jo tage den tid, den slags tager.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Labyrinth (yep, den med Bowie) Microcosm (fransk dokumentarfilm om insekter) Trials of Life (BBC-produktion med D. Attenborough)
Så har jeg også prøvet at bestille derfra, og det gik jo glat ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Heldige dig. Jeg har prøvet at bestille Star Wars boksen fra ChoicesDirect, men den modtog jeg aldrig. Jeg skrev til dem, og fik mine penge tilbage (pånær portoen). Nu har jeg så bestilt den igen, og har nu ventet over en uge efter den er blevet sendt.
#111 filmz-yoshimura 21 år siden
#112 filmz-Kadann 21 år siden
Nu har jeg ikke set Brannaghs udgave, men jeg synes da at Gibsons udgave underholder ganske glimrende. :)
#113 rimmer 21 år siden
De uovervindelige (r2 99,-)
Platinum Comedy Series: Dave Chappelle (r1 199,-)
Roast Of Dennis Leary (r1 199,-)
#114 Tylerdurden 21 år siden
Girl with a Pearl earring - Soundtrack (109,-) (Axelmusic)
#115 filmz-yoshimura 21 år siden
Labyrinth (yep, den med Bowie)
Microcosm (fransk dokumentarfilm om insekter)
Trials of Life (BBC-produktion med D. Attenborough)
Så har jeg også prøvet at bestille derfra, og det gik jo glat ;o)
#116 Corgan 21 år siden
Heldige dig. Jeg har prøvet at bestille Star Wars boksen fra ChoicesDirect, men den modtog jeg aldrig. Jeg skrev til dem, og fik mine penge tilbage (pånær portoen). Nu har jeg så bestilt den igen, og har nu ventet over en uge efter den er blevet sendt.
#117 filmz-herskegut 21 år siden
Zatoichi: Limited Edition (2 Disc Set DTS/5.1) 82kr
fra CD-WOW.com
Hvilket så er min første r3 dvd, den skal nok blive god at se :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#118 filmz-Bruce 21 år siden
#119 filmz-yoshimura 21 år siden
#120 filmz-herskegut 21 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.