er den bestil fra cd-wow eller ?, for hvis den er kom der så ikke told afgift på?, synes jeg altid og ha hørt der gør når man bestiller fra cd-wow, overvejer nemlig også selv at bestille derfra, men med told afgift kan det godt blive en dyr fornøjelse.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det er den engelske... Den danske går jeg ud fra du tænker på ultimate edition (som jeg også har) og der står DTS uden på forsiden, men hvis du kigger bagpå kan du se at det kun er disk 3 der er i DTS (mega åndsvagt ;D)...
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
#31 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#32 filmz-Alex De Large 21 år siden
(den film er så dum at den er genial)
#33 elwood 21 år siden
er den bestil fra cd-wow eller ?, for hvis den er kom der så ikke told afgift på?, synes jeg altid og ha hørt der gør når man bestiller fra cd-wow, overvejer nemlig også selv at bestille derfra, men med told afgift kan det godt blive en dyr fornøjelse.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#34 ks 21 år siden
#35 Zelle 21 år siden
#36 filmz-propagandapanda 21 år siden
Er du nu osse sikker på at den har DTS...?
Hvis det er den danske udgivelse står det ganske vidst på coveret, men den har trods det ikke DTS...
#37 Zelle 21 år siden
#38 filmz-lbw 21 år siden
Filmen er OOP men svjv den eneste med DTS (inkl. den nye ultimate edition). De har vist et par flere tilbage, hvis nogen er interesseret.
#39 Yoda 21 år siden
#40 filmz-Kadann 21 år siden
Velkommen i klubben af glade "First Blood" ejere ;)