Var lige på posthuset og hente et par pakker, som indholdt: Fra dvdoo: 15 Minutes Once upon a time in the west SCE(2 disk) De Nådesløse 10 års jubilæum SE(2 disk) For a few dollars more SE(2 disk) En nævefuld dollars A bronx tale The simpsons: The complete fourth season
Fra Axel: Shogun(5 disk)
Og så lige i fona på vejen... En ny dag truer SE 50,- The Rock SE(2 disk) 40,- 15 minutes!!!!!!!!!!!!!!!!Så tænker man sig altså ikke om :-)(se 10 film op)
Jeg var ikke særlig gammel da jeg så den. Det er jo nok omkring 20 år siden jeg så den(så der har jeg max været 10 år), så det er noget begrænset hvad jeg kan huske fra den. ;-)
#51 Corgan 20 år siden
A Clockwork Orange
Master & Commander (2 disc)
fra CDon.com
Jeg har også bestilt Full Metal Jacket, men den lå underligt nok ikke i pakken. Er der andre der har oplevet det?
Edit:
Jeg var forresten også ude og købe et kabel til min subwoofer og et coax kabel.
#52 cyberzed 20 år siden
#53 filmz-Kadann 20 år siden
Det er ikke unormalt at cdon er lidt længe om at sende tingene, hvis de lige er løbet tør for varene.
#54 Corgan 20 år siden
#53:
Ok... men er det normalt at de sender ens ordre over 2 omgange, selvom man kun har betalt for fragt én gang?
#55 HeavyClaus 20 år siden
Ja, det er helt normalt :)
Det sker også tit hvis man bestiller en preorder og en allerede udgivet vare ;-)
#56 filmz-Kadann 20 år siden
Jeps.. helt normalt.
#57 MuManden 20 år siden
Fra dvdoo:
15 Minutes
Once upon a time in the west SCE(2 disk)
De Nådesløse 10 års jubilæum SE(2 disk)
For a few dollars more SE(2 disk)
En nævefuld dollars
A bronx tale
The simpsons: The complete fourth season
Fra Axel:
Shogun(5 disk)
Og så lige i fona på vejen...
En ny dag truer SE 50,-
The Rock SE(2 disk) 40,-
15 minutes!!!!!!!!!!!!!!!!Så tænker man sig altså ikke om :-)(se 10 film op)
#58 Yoda 20 år siden
Som en sand seriefanatiker kan jeg ikke andet end sige tillykke med "Shogun" ;-)
#59 filmz-Kadann 20 år siden
Tillykke med Shogun herfra også :)
#60 MuManden 20 år siden
Jeg var ikke særlig gammel da jeg så den. Det er jo nok omkring 20 år siden jeg så den(så der har jeg max været 10 år), så det er noget begrænset hvad jeg kan huske fra den. ;-)