Modtog Sin City fra Play.com for et par dage siden... skønt! Men kan det passe, at filmen er blevet en smule censureret eller noget? Jeg følte bare, at der manglede nogle groteske scener?
Er det den engelske udgave du har? De har det jo med at klippe alt for voldelige scener ud de briter. Men hvorfor venter du ikke til december, der kommer der en extended edition fra USA.
Jeg er i den situation, at jeg ikke har en kodefri DVD-afspiller, men mit anlæg er derimod fantastisk og kan derfor ikke nænne at smide lortet ud. Jeg køber bare den extended udgave der kommer i Danmark på et eller andet tidspunkt så...
(når man får børn, skal man jo til at tænke "dansk")
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#91 squee 20 år siden
#92 SpielbergFreak 20 år siden
Er det den engelske udgave du har? De har det jo med at klippe alt for voldelige scener ud de briter. Men hvorfor venter du ikke til december, der kommer der en extended edition fra USA.
#93 squee 20 år siden
#94 JannikAnd 20 år siden
Tror ikke du skal satse store penge på, at sådan en udgave bliver aktuel i Danmark.
#95 putandtake 20 år siden
#96 filmz-yoshimura 20 år siden
De Utrolige
Aristocats
(når man får børn, skal man jo til at tænke "dansk")
#97 DarkLight 20 år siden
Anger Management (no jokes, plz :)
#98 Scherlund 20 år siden
Bourne Supremecy
Lidt længe tiltrængt action til samlingen :)
#99 myggen 20 år siden
Spartacus 2-disk
De Ti Bud
Dr. Strangelove SE
og Askepot til den lille (og mig selv :))
#100 Yoda 20 år siden
Lækkert at kunne udvide samlingen med hele fire klassikere af meget høj kvalitet - tillykke med dem ;-)