#161 Desværre ingen Yoda, men jeg har en stor Darth Vader-cartboard cutout-stander (eller hvad sådan noget hedder). That'll have to do. En sådan Yoda (eller Yoghurt, hehe) kunne nu ellers være nice. Den kan garanteret købes. I Japan...
#163 Det er i orden med mig, jeg plejer at kunne klare lidt af hvert. :) Nu har jeg ikke set National Security, men den skal da have chancen - desuden er jeg alligevel langt fra altid enig i andres filmsmag, så... (jeg elsker f.eks. film som DareDevil og The Punisher)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#161 JannikAnd 20 år siden
Har du fået en 30 fod høj selvlysende Yoda-figur med dertilhørende lyssværd!?
#162 davenport 20 år siden
#163 wiseguy 20 år siden
National Security (den stinker - big time)
;o)
#164 evermind 20 år siden
Desværre ingen Yoda, men jeg har en stor Darth Vader-cartboard cutout-stander (eller hvad sådan noget hedder). That'll have to do. En sådan Yoda (eller Yoghurt, hehe) kunne nu ellers være nice. Den kan garanteret købes. I Japan...
Det er i orden med mig, jeg plejer at kunne klare lidt af hvert. :) Nu har jeg ikke set National Security, men den skal da have chancen - desuden er jeg alligevel langt fra altid enig i andres filmsmag, så... (jeg elsker f.eks. film som DareDevil og The Punisher)
#165 cyberzed 20 år siden
#166 Corgan 20 år siden
DareDevil?
Jeg brød mig ikke særlig meget om filmen, men jeg har hørt at Directors Cut udgaven skulle være meget bedre. Kan nogen be-/afkræfte det?
#167 pulse83 20 år siden
The Seven Samurai/Shichinin no samurai (LE med poster+guide bog) fra dvdfromkorea.com
Har aldrig fået set denne film, så dette skulle ifølge dvdbeaver være versionen at anskaffe sig. Glæder mig.
#168 filmz-sparrowed 20 år siden
#169 filmz-Kadann 20 år siden
Det er jo også en ganske fræk version du har fået fat i der. :)
#170 Corgan 20 år siden
Fra Dvdpacific:
Cop Land - Directors Cut
Love Liza
Happiness
Heavenly Creatures - The Uncut Version
Jeg har endnu aldrig set HC, så det glæder jeg mig til. Har kun hørt godt om den.