Fra Play modtog jeg lige 2 pakker, der dog var bestilt sammen.
La Haine 10th Anniversary Edition, R2. Y Tu Mama También, R2. (And Your Mother Too)
Nu har jeg så lige et spørgsmål til Play. Jeg har modtaget 2-3 bøger fra dem på det seneste, der har været sendt igennem en svensk postadresse i ægte CD-WOW stil, men af en eller anden grund kommer disse film (som havde ligget på £12 hvis de var blevet sendt sammen) direkte fra Jersey. Det irriterer mig lidt, da jeg så alligevel skal overveje tolden fra Play, desværre. Men der står så på pakken: "Import VAT Pre-Paid, Authorisation 109", skal det betyde, at der ikke er toldfare, eller? Nogen der har lidt svar, for jeg er fandme forvirret nu :)
#161 McPeter 20 år siden
Kan man så købe en signeret udgave og hvad kommer den til at koste?! Inkl. filmz-rabat?! ;-)
#162 filt 20 år siden
Modtog selv igår:
Sin City (Region 1) fra Axel til 169,95 kr.
#163 lyspunkt 20 år siden
#164 pulse83 20 år siden
De 4 andre sæsoner er på vej. :)
#165 ks 20 år siden
La Haine 10th Anniversary Edition, R2.
Y Tu Mama También, R2. (And Your Mother Too)
Nu har jeg så lige et spørgsmål til Play. Jeg har modtaget 2-3 bøger fra dem på det seneste, der har været sendt igennem en svensk postadresse i ægte CD-WOW stil, men af en eller anden grund kommer disse film (som havde ligget på £12 hvis de var blevet sendt sammen) direkte fra Jersey. Det irriterer mig lidt, da jeg så alligevel skal overveje tolden fra Play, desværre. Men der står så på pakken: "Import VAT Pre-Paid, Authorisation 109", skal det betyde, at der ikke er toldfare, eller? Nogen der har lidt svar, for jeg er fandme forvirret nu :)
#166 zombieman 20 år siden
#167 filmz-mrbojangles 20 år siden
#168 JannikAnd 20 år siden
#169 filmz-Kadann 20 år siden
Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth til PC
.. og så fik jeg en røvfuld cd'ere. :)
#170 filmz-Bruce 20 år siden