samt en seddel fra postmand-Per om at der ligger en pakke fra Luxemburg, hvilket kun kan betyde at:
Lost - sæson 1 R1
langt om længe er ankommet fra CD-Wow.
Derudover har jeg lige fået at vide at firmaet sponsorerer en ny hjemme pc til mig :O)
Vi snakker en opgradering fra Pentium 2 m. 9 GB harddisk og nærmest minus RAM til en Pentium 4 3.00GHz, 250 GB harddisk, 2048MB RAM, 19" fladskærm osv osv.
Weekenden starter sku' meget godt :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#41 det er da en opgradering, der er til at mærke :-) - tillykke med det! Mht. Lost, så kan jeg hermed røbe, at det er Ulf Pilgaard, der er morderen. Enjoy ;-)
Modtog idag en nostalgi-trippende pakke fra DVDoo fyldt til randen med følgende DVD'er:
City of God Fargo (SE) Raging Bull (2 Disc) Tigerland Far til Fire Far til Fire i Sneen Far til Fire på Landet Far til Fire og Onkel Sofus Far til Fire og Ulveungerne Far til Fire på Bornholm Far til Fire med Fuld Musik
ialt: 1378 kr.
Det skarpe Far til Fire øje, vil nok bemærke at Far til Fire i Byen/Julebal I Nisseland mangler, men den er på vej. :)
Far til Fire I Højt Humør gik jeg med vilje udenom, da det er det værste lort man kan støve op inden for dansk film. :)
Derudover kom der også en lille pakke fra Play.com med:
Fik Scrubs Season 2 fra cdwow region 4. Den værste udgivelse i historien med en kæmpe grim markat og så der bare en hel standard dvdcover...fandeme usselt. Det er fandeme Slut med region 4!
#41 wiseguy 20 år siden
samt en seddel fra postmand-Per om at der ligger en pakke fra Luxemburg, hvilket kun kan betyde at:
Lost - sæson 1 R1
langt om længe er ankommet fra CD-Wow.
Derudover har jeg lige fået at vide at firmaet sponsorerer en ny hjemme pc til mig :O)
Vi snakker en opgradering fra Pentium 2 m. 9 GB harddisk og nærmest minus RAM til en Pentium 4 3.00GHz, 250 GB harddisk, 2048MB RAM, 19" fladskærm osv osv.
Weekenden starter sku' meget godt :o)
#42 20 år siden
det er da en opgradering, der er til at mærke :-) - tillykke med det! Mht. Lost, så kan jeg hermed røbe, at det er Ulf Pilgaard, der er morderen. Enjoy ;-)
#43 cyberzed 20 år siden
#44 pulse83 20 år siden
City of God
Fargo (SE)
Raging Bull (2 Disc)
Tigerland
Far til Fire
Far til Fire i Sneen
Far til Fire på Landet
Far til Fire og Onkel Sofus
Far til Fire og Ulveungerne
Far til Fire på Bornholm
Far til Fire med Fuld Musik
ialt: 1378 kr.
Det skarpe Far til Fire øje, vil nok bemærke at Far til Fire i Byen/Julebal I Nisseland mangler, men den er på vej. :)
Far til Fire I Højt Humør gik jeg med vilje udenom, da det er det værste lort man kan støve op inden for dansk film. :)
Derudover kom der også en lille pakke fra Play.com med:
Requiem for a Dream til 6£.
#45 DarkLight 20 år siden
#46 inflector 20 år siden
#47 filmz-Bruce 20 år siden
#48 filt 20 år siden
#49 Razzia 20 år siden
Frasier The Complete First Season ~£12 cdwow
Frasier The Complete Second Season ~£12 cdwow
Blow - 50 kr i Stereo Studio
#50 filmz-Kadann 20 år siden
Er indpakningen så lækker, som jeg forestiller mig? :)