#100 [off topic] Jeg har det indtryk at diverse SE-rettelser har tilføjet et utal af CGI-effekter i (næsten) samtlige scener. F.eks. små væsener, rumskibe og andet gejl der flyver rundt i baggrunden hele tiden. Er det forkert husket?
Jeg blev også visuelt informationshæmmet af de tre nye film, hvor næsten hver eneste scene indeholdt en ufattelig detajlerigdom i form af sceneri, effekter, væsener og diverse andre genstande. For mig ødelægger det handlingen, men det er måske bare et spørgsmål om tilstrækkeligt mange gensyn.
Nå men meget om ingenting. Det kunne være, at jeg skulle score de LE-udgaver inden de forsvinder. [/off topic]
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Så meget har jeg ikke kigget på de nye udgaver, da jeg kun har luret dem igennem en enkelt gang, for at kunne konstatere at jeg foretrækker de gamle udgaver.
#103 - Helt enig. Det er en af grundene til, at jeg synes, at photoshop-udgaverne er forfærdelige. Der er for mange effekter, der gør opmærksomme på sig selv og tager fokus fra det centrale, historiebærende motiv i billedet. Især scenerne i Mos Eisley i Stjernekrigen er kompositorisk noget hø.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
DVD - The Ultimate Matrix Collection (10 Disc) DVD - Time Bandits DVD - Sky Captain and the World of Tomorrow Afsendt DVD - The Insider DVD - Ice Age Afsendt
#101 filmz-CAADK 19 år siden
Glory(Ærens Mark) genial krigsfilm, ikke set billigere andre steder, 69kr i føtex.
Bruce: Batman has no limits
#102 filmz-Le Samouraï 19 år siden
This Gun for Hire
Collateral
#103 filmz-lbw 19 år siden
[off topic]
Jeg har det indtryk at diverse SE-rettelser har tilføjet et utal af CGI-effekter i (næsten) samtlige scener. F.eks. små væsener, rumskibe og andet gejl der flyver rundt i baggrunden hele tiden. Er det forkert husket?
Jeg blev også visuelt informationshæmmet af de tre nye film, hvor næsten hver eneste scene indeholdt en ufattelig detajlerigdom i form af sceneri, effekter, væsener og diverse andre genstande. For mig ødelægger det handlingen, men det er måske bare et spørgsmål om tilstrækkeligt mange gensyn.
Nå men meget om ingenting. Det kunne være, at jeg skulle score de LE-udgaver inden de forsvinder.
[/off topic]
#104 filmz-Kadann 19 år siden
Så meget har jeg ikke kigget på de nye udgaver, da jeg kun har luret dem igennem en enkelt gang, for at kunne konstatere at jeg foretrækker de gamle udgaver.
#105 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#106 SpielbergFreak 19 år siden
Shrek 2 - Collector's Edition, 2-disc, slipcase med lyd....hehe
Narc - Limited HMV Slipcase
Romper Stomper - Special Edition, 2-disc, slipcase
#107 McPeter 19 år siden
#108 Captain Vallo 19 år siden
Min bog! =oD
Blandt farvestrålende reklamer lå den færdige, trykte udgave af UlveBrigaden.
Nu venter jeg bare på den endelige udgivelse.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#109 MadMartigan 19 år siden
Alt sammen med posten i går, fra CDON
DVD - The Ultimate Matrix Collection (10 Disc)
DVD - Time Bandits
DVD - Sky Captain and the World of Tomorrow Afsendt
DVD - The Insider
DVD - Ice Age Afsendt
#110 McPeter 19 år siden