#190 Hey, dem har jeg da vist pilotfilmen med på vhs. Er serien go' underholdning? ( - det er da den dér tegnefilm med gargoylerne, som vågner op i nutiden og bekæmper diverse ondskab, ikk'? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Rart! Skal i hvert fald have skiftet piloten ud med en dvd på et tidspunkt, og så kunne det jo være, jeg også lige skulle begynde at undersøge serien... :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Har ledt efter The Mask i SÅÅÅÅ lang tid! Og så har du oven i købet fundet den med DTS-ES lydspor og kommentarspor! For vildt!!! Er netop bestilt på trods af at jeg ikke har flere penge denne måned...
Men hvorfor er den dog ikke kommet i Headz-up tråden?!? ;-)
#191 evermind 19 år siden
Hey, dem har jeg da vist pilotfilmen med på vhs. Er serien go' underholdning? ( - det er da den dér tegnefilm med gargoylerne, som vågner op i nutiden og bekæmper diverse ondskab, ikk'? :)
#192 Yoda 19 år siden
Jo, det er den! Og det er fortsat suveræn underholdning.....
#193 evermind 19 år siden
#194 Yoda 19 år siden
Herfra kan serien kun anbefales. Det er en dejlig dyster serie, der står som et godt pendant til Disneys mere lyse og blødsødne animation.
#195 filmz-Asta 19 år siden
Jubii!! Jeg har lige fået email fra Axel music om, at min Monster Collection og Wings Of Desire er på vej!! :D
#196 dolphinfriendly 19 år siden
#197 filmz-Bruce 19 år siden
Mask - 10 years anniversary edition
Diana Krall - Live in Paris
Avalon - Roxy Music - SACD
Dark Side of the Moon - Pink Floyd - SACD
#198 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#199 filmz-CAADK 19 år siden
Star Wars -The Phantom Menace
99kr.
dobbelt pris for at være for langsom med Brugsens sidste uges tilbud, men sådan er det jo.
Bruce: Batman has no limits
#200 McPeter 19 år siden
Har ledt efter The Mask i SÅÅÅÅ lang tid! Og så har du oven i købet fundet den med DTS-ES lydspor og kommentarspor! For vildt!!! Er netop bestilt på trods af at jeg ikke har flere penge denne måned...
Men hvorfor er den dog ikke kommet i Headz-up tråden?!? ;-)