#224 Efter min mening er Pulse dvdén alle pengene værd billedet er knivskarpt. Det var lige før at den gik i bukserne på mig da jeg hørte wish you were here lyden er virkelig i en klasse for sig. De gamle drenge spiller godt og selvom de ikke ligefrem bevæger sig særlig meget på scenen er man altid underholdt 5 ud af 5 herfra
# 224 Baade lyd og billede er i top og ikke mindst musikken. Man faa baade en slags gennemgang af deres karriere via stoerste hits, samt hele albummet ^Dark Side of The Moon^.
Desuden er ekstra guffet rigtig godt, da man bl. a. faar mulighed for at kigge naemere paa de film, som koerte paa storskaermene under deres altid vellydende koncerter :o) ... 5/5 ogsaa herfra.
#212 - Lækkert, tillykke med det. Så skal vi have endnu flere underlige franskmænd, der af og til besøger #filmz.dk. God flytning, og held og lykke med at lære fransk.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#221 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 197 Nice music there >:o) ... Har lige siddet og nydt Pink Floyds ^Pulse^ koncert ... glaeder mig til at genhoere dine udgaver af DSOTM og Avalon :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#222 evermind 19 år siden
Tillykke champ! Det' sgu da mægtigt, men jeg tvivlede nu heller aldrig på dig! ;)
#223 filmz-Bruce 19 år siden
Og modtog idag fra Play, en vidunderlig udgave af
Generalen, SE version af Buster Keatons mesterværk
#224 filmz-CAADK 19 år siden
Har ikke hørt noget specielt om Pulse koncerten, hvordan er den?
Fandt forresten et par super tilbud i den lokale Kvickly:
25th Hour
Bring Out The Dead
til 25kr. stykket
Bruce: Batman has no limits
#225 zombieman 19 år siden
#226 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Desuden er ekstra guffet rigtig godt, da man bl. a. faar mulighed for at kigge naemere paa de film, som koerte paa storskaermene under deres altid vellydende koncerter :o) ... 5/5 ogsaa herfra.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#227 ks 19 år siden
#228 McPeter 19 år siden
Bruce: Var der danske subs på den general eller hvad? :-)
#229 filmz-Bruce 19 år siden
#230 dyg 19 år siden