En lille opfølgning til #212, så har jeg netop sendt en mail til Blizzard og sagt nej tak til jobbet. Der var opstået en del tvivl i mig de sidste par uger, bl.a. p.g.a. noget sygdom i familien og jeg mener ikke at det er holdbart at gå ind i en ny jobsituation med så meget tvivl som jeg har, specielt ikke når jobbet ligger i et andet land.
#244... jo jo den er ikke så ringe endda... Er specielt glad for 2. sæson, da jeg missede den i TV...
#245... Ærgerligt at lade sådan et tilbud smutte, men på den anden side er det fuldt forståeligt, sådan noget er man sgu nødt til at gå ind til med fuld afklarethed...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Jeg har modtaget besked om, at min udlejer ikke har flere penge til at istandsætte vores hus.. Det betyder, at jeg har måtte sige farvel til tømren, og at jeg har en halvfærdig overetage/hjemmebio. Vores hjem er stadig fyldt med flyttekasser og 4 sofaer i stuen. Jeg er sønderknust, og har ikke selv penge til at vidreføre projektet. Jeg er desværre ikke håndværkertypen selv, så jeg kan ikke bare gå igang med det på egen hånd. Jeg er ved at få stress af alt det lort..
Nå, det var hvad jeg modtog, håber i modtager noget bedre :´(
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#241 evermind 19 år siden
Takker - ja, jeg tænkte, det var ved at være meget på tide... :)
Tillykke, altid godt med tag over hovedet!
#242 filmz-Kadann 19 år siden
Det skal du ikke regne med, jeg spiller ikke engang WoW. ;)
#236 -
Præcis.. :)
Det skal dog siges at det stadig ikke er 100%, da lejligheden selvfølgelig skal lejes ud og jeg har et par andre ting der helst også skal falde i hak.
#243 mini_jette 19 år siden
Glemte forresten, at jeg i anledning af min fødselsdag også har fået Lost 1. & 2. Sæson idag.... Samt Lily Allen's 'Alright, still'....
#244 filmz-lbw 19 år siden
#245 filmz-Kadann 19 år siden
#246 mini_jette 19 år siden
#245... Ærgerligt at lade sådan et tilbud smutte, men på den anden side er det fuldt forståeligt, sådan noget er man sgu nødt til at gå ind til med fuld afklarethed...
#247 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#248 filmz-lbw 19 år siden
Håber at det løser sig med familien.
#249 filmz-Kadann 19 år siden
Det' jo det, men i det mindste er det så min egen beslutning. :)
#247 -
Takker, den herre. :)
#248 -
Det har heldigvis løst sig og var ikke alvorligt, men nok til at det såede en del tvivl hos mig.
#250 davenport 19 år siden
Det betyder, at jeg har måtte sige farvel til tømren, og at jeg har en halvfærdig overetage/hjemmebio.
Vores hjem er stadig fyldt med flyttekasser og 4 sofaer i stuen. Jeg er sønderknust, og har ikke selv penge til at vidreføre projektet.
Jeg er desværre ikke håndværkertypen selv, så jeg kan ikke bare gå igang med det på egen hånd.
Jeg er ved at få stress af alt det lort..
Nå, det var hvad jeg modtog, håber i modtager noget bedre :´(