Ad #77 - Nå, det var hurtigt overstået. Fik fluks pengene tilbage og behøver ikke at returnere kopien. Så kan jeg igen gå på jagt efter den ægte vare. Gad vide, om AWE udgiver den?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
"Legends of The Old West" ... en gammel amerikansk serie, som blev lavet på baggrund af gamle artikler fra aviser m.m. fra 1890'erne, hvor man bl.a. får historier om Billy The Kid, Frank and Jesse James, Crazy Horse og andre outlaws, spillet af bl.a. Lee Van Cleef og andre kendt skuespillere.
"Dirty Harry 1" - Special Edition. "Dirty Harry 2 : Magnum Force". "Dirty Harry 3 : The Enforcer". "Dirty Harry 4 : Sudden Impact". "Dirty Harry 5 : The Dead Pool".
TP :
"Pusher 3". "Broken Flowers". "Cry Baby" - Directors Cut. "Ben-Hur" - 4 Disc Box. "Police Story" - Hong Kong Legends.
Kvickly :
"Miami Vice" - Sæson 1.
"Deep Rising" -
Som jeg blir nød til at bytte eller måske bestille hjem på R1. Den scanbox udgave jeg købte, går nemlig i totalt pixelering kaos cirka 20 min. inde i filmen. Så doppelt tjekkede jeg DVD'en i min anden afspiller og her skete det samme. Så det lader til at det er Scanbox's udgivelse, der er noget i vejen med.
Er der nogen af jer andre, der har haft samme oplevelse med Scanbox's "Deep Rising" udgivelse ?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Kender selv en der har Deep Rising scanbox udgaven, og har selv set filmen med vedkommende, og der var nada problemer, måske din afspiller der er blevet lidt for kvalitets bevidst ? :D
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
hehe, ja muligvis. Nu var "Deep Rising" også blot købt til min Planet X samling. Så det var ikke noget seriøst køb. :)
Men det er da ret underligt, at mine to afspillere går i stå samme sted og at der ikke har været problemer med andre film før eller siden. Filmen blir nærmest opløst, som når et parabol signal ryger under kraftigt regnvejr, eller noget i den stil.
Grunden til at jeg spørger er, at jeg igår pludselig kom i tanke om at der vist nok var nogen problemer med den udgivelse i sin tid. Husker jeg forkert eller ?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#81 Yoda 19 år siden
CDON:
24 timer - Sæson 1 129,-
NYPD Blue - Sæson 1 169,-
Dark Angel - Sæson 1 169,-
Kvickly Xtra:
Miami Vice - Sæson 1 179,-
Play
The Six Million Dollar Man - Season 1 160,-
Serenity 60,-
Og med mig hjem fra 3 uger i det sydfranske, hvor solen bager med 30 grader i skyggen, har jeg følgende:
Columbo - Season 1 og 2 100,- stk.
Fantasy Island - Season 1 86,-
Tales From the Crypt - Complete Series 225,-
Så den kommede tid står i seriens tegn, alt imens jeg venter på udgivelsen af femte og sidste sæson af "Alias" ;-)
#82 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#83 thebigzzz 19 år siden
Robots - Limited notebook edition - 55 kr
Eternal sunshine of the spotless mind - 12 kr.
Fand lige en lille samling vocuhers jeg ikke havde brugt så der blev bestilt 4-5 film :D
#84 filmz-Bruce 19 år siden
Bob Dylan:
Modern Times - Deluxe Edition
Love And Theft - SACD
#85 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
"Legends of The Old West" ... en gammel amerikansk serie, som blev lavet på baggrund af gamle artikler fra aviser m.m. fra 1890'erne, hvor man bl.a. får historier om Billy The Kid, Frank and Jesse James, Crazy Horse og andre outlaws, spillet af bl.a. Lee Van Cleef og andre kendt skuespillere.
Du/I kan læse mere her:
http://www.legendsofamerica.com/LA-OldWestLegends....
Ikke fra nogen butik, men svigermor og far :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#86 filmz-Bruce 19 år siden
Al Swearengen
#87 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#88 NightHawk 19 år siden
"Millennium" - Sæson 2.
"Sin City" - 2 Disc Special Edition.
Fona2000 :
"Dirty Harry 1" - Special Edition.
"Dirty Harry 2 : Magnum Force".
"Dirty Harry 3 : The Enforcer".
"Dirty Harry 4 : Sudden Impact".
"Dirty Harry 5 : The Dead Pool".
TP :
"Pusher 3".
"Broken Flowers".
"Cry Baby" - Directors Cut.
"Ben-Hur" - 4 Disc Box.
"Police Story" - Hong Kong Legends.
Kvickly :
"Miami Vice" - Sæson 1.
"Deep Rising" -
Som jeg blir nød til at bytte eller måske bestille hjem på R1. Den scanbox udgave jeg købte, går nemlig i totalt pixelering kaos cirka 20 min. inde i filmen. Så doppelt tjekkede jeg DVD'en i min anden afspiller og her skete det samme. Så det lader til at det er Scanbox's udgivelse, der er noget i vejen med.
Er der nogen af jer andre, der har haft samme oplevelse med Scanbox's "Deep Rising" udgivelse ?
#89 filmz-CAADK 19 år siden
Bruce: Batman has no limits
#90 NightHawk 19 år siden
hehe, ja muligvis. Nu var "Deep Rising" også blot købt til min Planet X samling. Så det var ikke noget seriøst køb. :)
Men det er da ret underligt, at mine to afspillere går i stå samme sted og at der ikke har været problemer med andre film før eller siden. Filmen blir nærmest opløst, som når et parabol signal ryger under kraftigt regnvejr, eller noget i den stil.
Grunden til at jeg spørger er, at jeg igår pludselig kom i tanke om at der vist nok var nogen problemer med den udgivelse i sin tid. Husker jeg forkert eller ?