#10 Og mig :o( Min Kvickly havde ikke det store udbud.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11+12 Der var nu heller ikke det store udbud tilbage, da jeg kom om lørdagen (salget var vist åbnet fredag) og kun én Eternal Sunshine, så det havde været lidt svært. ;)
I kan punke Vallo, han købte alle de gode dagen før! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Det er en af fruens yndlingsfilm, så nu håber jeg dæleme, at Criterion Film har anstrengt sig lidt mere end sædvanligt for at lave et ordentligt produkt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#12 filmz-yoshimura 18 år siden
#13 evermind 18 år siden
Der var nu heller ikke det store udbud tilbage, da jeg kom om lørdagen (salget var vist åbnet fredag) og kun én Eternal Sunshine, så det havde været lidt svært. ;)
I kan punke Vallo, han købte alle de gode dagen før! :P
#14 SpielbergFreak 18 år siden
The Day Reagan Was Shot
Congo
#15 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#16 MouseMickey 18 år siden
#17 filmz-sparrowed 18 år siden
A Shark Tale
og denne sag, et par dage forsinket, men havde købt et andet med megazoom, inden Roskilde...
http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60015&prodid=77187
#18 filmz-Bruce 18 år siden
#19 filmz-yoshimura 18 år siden
Burned by the Sun (100,-)
Det er en af fruens yndlingsfilm, så nu håber jeg dæleme, at Criterion Film har anstrengt sig lidt mere end sædvanligt for at lave et ordentligt produkt.
#20 Bates 18 år siden
Friends Seasons 3-6 (R1) - 118kr stk.