Gravatar

#11 filmz-yoshimura 20 år siden

#9 Jeg synes, Musa er superfed, hvis man er til den slags film. Meget flot rent visuelt, flotte kampscener, men måske en anelse langtrukken hen imod slutningen.

7/10
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#12 filmz-sparrowed 20 år siden

Har lige modtaget

Love to kill: Michael Madsen

Supreme Sanction: Michael Madsen, Kristy Swanson

Analyze This: Robert DeNiro

Analyze That: Robert DeNiro

prisen kan ses i forrige tråd.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village

#13 20 år siden

Fra DVDsoon:

TeenWolf/TeenWolf Too
Gravatar

#14 filmz-sanjo 20 år siden

Tak for de billeder, den case kan jeg ikke lide :(
Har selv bestilt sæson 3 fra cd-wow, og den kom i den indpakning. Tror jeg vil købe region 1, næste gang,
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#15 evermind 20 år siden

#10+11
Okay, tak! :) - jeg valgte at ofre 25 kr. på TP-alteret. Nu ser jeg frem til at finde tiden til at se den...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16 filmz-sparrowed 20 år siden

Har lige bestilt The Long Kill med Willie Nelson, Kris Kristofferson til 0.99pounds. Skal ha' fyldt de sidste tomme hylder i min reol.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#17 JannikAnd 20 år siden

... og hvad modtog du så? Vent med at skrive, til du har modtaget - ikke når du har bestilt. Ellers ville tråden jo blive enorm hver dag.
Gravatar

#18 filmz-ataris 20 år siden

Købte Tell Me Something (Telmisseomding) hos blockbuster til 30 kr. i fredags
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#19 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Lidt nyt efter salg af lidt gammelt ...

Before Sunrise
Before Sunset
Enter The Dragon 2 disc SE
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#20 filmz-Munk 20 år siden

Kom lige hjem fra en weekend tur og mon ikke der lå en lille pakke fra Axel.. Blade Runner - Directors Cut R1!

Og så kom der også et par top gun solbriller købt over ebay til 40kr.. Lidt retro, men stilen holder! =)
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell

Skriv ny kommentar: