#60 uh singin' in the rain herlig film en af mine farvorit musicals, især donald o'conners Make'em Laugh kommer jeg altid i godt humør af det er humor og dans på højt plan.. vel højt plan, hvertfald sjovt plan 8-)
Og regnvejrs scene hvor Gene kelly hopper i vandpytter og betjenten kigger på ham klassiker 8-)
jeg var i Kbh i weekenden og der fik jeg lige snuppet The Party med Peter Sellers og så Anchorman med Will Farrel.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#96 Hithcock presents er virkelig lækker digi cover som det nu skal være. Billede og lyd er rigtig flot på det første afsnit og hvis det er sådan i resten af boxen er det en vinder.
Dylan dokumentaren ser jeg lige nu og indtil videre er det rigtig godt hvis man kan lide Dylan, Scorsese eller bare gode dokumentarer om rock musik skal den stå i samlingen
#91 McPeter 20 år siden
Modtog i øvrigt Queen - Live at the Bowl 2-disc R2 DTS fra .bizzerne i dag. Har skimmet lidt hurtigt igennem den og den ser feeeeed ud! :-D
#92 dyg 20 år siden
#93 elwood 20 år siden
Og regnvejrs scene hvor Gene kelly hopper i vandpytter og betjenten kigger på ham klassiker 8-)
jeg var i Kbh i weekenden og der fik jeg lige snuppet The Party med Peter Sellers og så Anchorman med Will Farrel.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#94 zombieman 20 år siden
Fra Play
Joey Til kæresten
Exorcist complete anthology
Fra dvdpacific
Csi: season 1
Csi: season 2
Alfred Hitchcock Presents: Season One
Curb Your Enthusiasm: The Complete First & Second Seasons
M: Special Edition Double Disc Set
The
Devil's Backbone
The
Innocents
From a whisper to a scream
No Direction Home: Bob Dylan
Looney tunes golden collection volume 2
#95 DarkLight 20 år siden
#96 filmz-Bruce 20 år siden
#94 Wow, mange lækre sager! Tillykke!
Fortæl gerne lidt om "Hitchcock Presents" og "Bob Dylan dokumentaren", når du kommer så langt :)
#97 dyg 20 år siden
Lidt meget billige film:
Rocketeer
Confessions of a Dangerous Mind
Million Dollar Baby - 2 disc Deluxe(??) Edition
Og så lige en skive, som kun blev købt pga den fabelagtige pris (0kr):
Katie Melua - Piece By Piece
#98 zombieman 20 år siden
Dylan dokumentaren ser jeg lige nu og indtil videre er det rigtig godt hvis man kan lide Dylan, Scorsese eller bare gode dokumentarer om rock musik skal den stå i samlingen
#99 filmz-Solevad 20 år siden
#100 filmz-ataris 20 år siden
#85 - shhh, vi taler om ej om den dvd.