Jeg måtte betale told... som forventet. Det har jeg det også fint med. Jeg kunne have valgt at Renchi skulle skrive en lavere værdi på fakturaen (de har det som en option når man bestiller), men jeg valgte at lade være, da man kun får refunderet den værdi der står på fakturaen hvis pakken skulle gå tabt/i stykker i posten. Jeg kom samlet af med ca. 3800 kr inkl. told for en PS3 + en ekstra controller. Så jeg føler ikke jeg har givet for meget.
A Beautyful Mind - 2 Disc Edition Knockaround Guys
Fra AlienEntertainment :
Willow Rosenberg - 16 cm figur Buffy The Vampire Slayer - Sæson 8, Comic # 11 Freddy Krueger, (Original Outfit) - 30 cm figur Jason Voorhees, (Freddy vs. Jason, design) - 30 cm figur
Fra PowerstarCollectibles :
Angel - Sæson 6 : After The Fall, comic # 1-3 Darla, (season 2 black leather) - 16 cm figur
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#151 Corgan 17 år siden
#149:
Jeg måtte betale told... som forventet. Det har jeg det også fint med. Jeg kunne have valgt at Renchi skulle skrive en lavere værdi på fakturaen (de har det som en option når man bestiller), men jeg valgte at lade være, da man kun får refunderet den værdi der står på fakturaen hvis pakken skulle gå tabt/i stykker i posten. Jeg kom samlet af med ca. 3800 kr inkl. told for en PS3 + en ekstra controller. Så jeg føler ikke jeg har givet for meget.
#150:
Så tænker jeg flyvetur ud over altanen.
#152 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#153 Corgan 17 år siden
#152:
Ja, det kan den nemlig. Og både interfacet og brugermanualen er på engelsk. Den afspiller dog kun region 3 dvd'er... men gør ikke noget.
#154 NightHawk 17 år siden
A Beautyful Mind - 2 Disc Edition
Knockaround Guys
Fra AlienEntertainment :
Willow Rosenberg - 16 cm figur
Buffy The Vampire Slayer - Sæson 8, Comic # 11
Freddy Krueger, (Original Outfit) - 30 cm figur
Jason Voorhees, (Freddy vs. Jason, design) - 30 cm figur
Fra PowerstarCollectibles :
Angel - Sæson 6 : After The Fall, comic # 1-3
Darla, (season 2 black leather) - 16 cm figur
#155 filmz-Kadann 17 år siden
Pans Labyrint (Bly-ray)
Justice League: The New Frontier (Blu-ray)
#156 filmz-Bruce 17 år siden
#157 Steffan Rasmussen 17 år siden
#158 Yoda 17 år siden
#159 filmz-Kadann 17 år siden
Hehe.. stavebøf.
#160 rockysds 17 år siden