Hehe - jeg sad og tænkte det samme :D Men valgte ikke at sige noget, da det jo i sidste ende er et spørgsmål om smag og behag, og den kære fætter guf garanteret vil sige det samme om så mange af mine indkøb :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg modtog endnu engang ikke en skid :( Har 8-10 skiver på vej og de burde være ankommet. Men mon ikke PostDanmark pludselig ser en forretning i at kigge langt bedre efter pakkernes indhold. Isåfald lader jeg lortet ligge og så kan det ryge tilbage til DVDPacific og så kan de sende det igen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#41 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#42 filt 17 år siden
#43 chronaden 17 år siden
Aldrig har jeg set så stort et spild af penge som dit indlæg :D
#44 HonoDelLoce 17 år siden
Hehe - jeg sad og tænkte det samme :D Men valgte ikke at sige noget, da det jo i sidste ende er et spørgsmål om smag og behag, og den kære fætter guf garanteret vil sige det samme om så mange af mine indkøb :D
#45 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#46 filmz-Bruce 17 år siden
Jeg modtog endnu engang ikke en skid :( Har 8-10 skiver på vej og de burde være ankommet. Men mon ikke PostDanmark pludselig ser en forretning i at kigge langt bedre efter pakkernes indhold. Isåfald lader jeg lortet ligge og så kan det ryge tilbage til DVDPacific og så kan de sende det igen.
#47 HonoDelLoce 17 år siden
Men - hvis PostDanmark ser en forretning i det, tror du så ikke også de kigger næste gang ? :)
#48 filmz-Bruce 17 år siden
#49 dyg 17 år siden
PS3 40gb - 2899,-
Så må jeg hellere få købt et par BD-film :)
#50 HonoDelLoce 17 år siden
Oooooh ! :D Very clever !