Ang. I Am Legend, hvilken version burde man så se, hvis man ikke har set filmen før? Når man starter skiven op, har man nemlig muligheden for at vælge imellem Theatrical Version og Alternate Version.
LOL! Det lyder som om jeg har spenderet mine penge på det forkerte. Jeg så ellers lige de første 15 min og de lovede da ganske godt... men det kan da være den vender.
Ja den starter kanon, men den sidste halve time ødelægger helhedsindtrykket fuldstændigt. Endnu engang formår Hollywood at smadre en film, ved at lægge valg af slutning i hænderne på et mainstream publikum.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg har modtaget lidt forskelligt de sidste par dage:
Mio Min Mio (Bale) Cubic (Bale) Shrek Maschera Di Cera / The Wax Mask (Fulci & Argento prod.) Merry Christmas Mr Lawrence (Bowie) Nightmare On Elm Street Collection 16 CD'er, primært Mötorhead albums Fribilletter til Rambo IV (fra Filmz), allerede sendt videre til anden bruger. Ny tatovering. 4 kilo tilbage i skat. .. og PÅSKEFERIE! (Som allerede er fuldt booket af skoleafleveringer og arbejde..) Lækkert!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#111 Corgan 17 år siden
Fra Movietyme:
Michael Clayton - Blu-Ray
I Am Legend - Blu-Ray
Ang. I Am Legend, hvilken version burde man så se, hvis man ikke har set filmen før? Når man starter skiven op, har man nemlig muligheden for at vælge imellem Theatrical Version og Alternate Version.
Fra privat handel med Sluppermand:
Seinfeld - Sæson 1-7 - R2DK
#112 filmz-Bruce 17 år siden
#113 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#114 aknot 17 år siden
#115 Corgan 17 år siden
#112 & #114:
LOL! Det lyder som om jeg har spenderet mine penge på det forkerte. Jeg så ellers lige de første 15 min og de lovede da ganske godt... men det kan da være den vender.
#116 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#117 filmz-Bruce 17 år siden
#118 Bony 17 år siden
Mio Min Mio (Bale)
Cubic (Bale)
Shrek
Maschera Di Cera / The Wax Mask (Fulci & Argento prod.)
Merry Christmas Mr Lawrence (Bowie)
Nightmare On Elm Street Collection
16 CD'er, primært Mötorhead albums
Fribilletter til Rambo IV (fra Filmz), allerede sendt videre til anden bruger.
Ny tatovering.
4 kilo tilbage i skat.
.. og PÅSKEFERIE! (Som allerede er fuldt booket af skoleafleveringer og arbejde..) Lækkert!
#119 Scherlund 17 år siden
Harry Potter and the Order of the Phoenix
Fra DVDpacific
2LDK
The Place Promised in Our Early days
#120 filmz-Bruce 17 år siden