White Badge Once Upon A Time In America Ltd. 2-disc (bare ikke i den udgave, jeg havde forventet) Shaolin Soccer Ultimate 3-disc Edition (lækker!)
Nu venter jeg bare på min House of Flying Daggers Acrylic Ltd. Ed., som de gerne skulle skibe af sted i morgen ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Terror! Carnage! Mayhem! House of 1000 Corpses fra Heavy Claus. Takker for forsendelsen og for tilbuddet om selvlemlæstelse og blottelse af behårede mandebryster...
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#91 filmz-yoshimura 21 år siden
White Badge
Once Upon A Time In America Ltd. 2-disc (bare ikke i den udgave, jeg havde forventet)
Shaolin Soccer Ultimate 3-disc Edition (lækker!)
Nu venter jeg bare på min House of Flying Daggers Acrylic Ltd. Ed., som de gerne skulle skibe af sted i morgen ;o)
#92 Captain Vallo 21 år siden
House of 1000 Corpses fra Heavy Claus.
Takker for forsendelsen og for tilbuddet om selvlemlæstelse og blottelse af behårede mandebryster...
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#93 filmz-Munk 21 år siden
Det er et ønsket vi alle har! ;)
- Steve Carell
#94 Corgan 21 år siden
#91:
Heldigt nok at du nåede at bestille House of Flying Daggers. Udgaven ser lækker ud.
Er den OUATIA Ltd. 2-disc virkelig limited? Når jeg søger på deres site, kan jeg kunne finde denne, og den er da ikke limited.
#95 Herrguth 21 år siden
The Dark Crystal (Special 2-Disc Edition)
Ghostbusters
Ghostbusters 2
Hulk (2-Disc Edition)
Alle til en 50'er stykket...
#96 JannikAnd 21 år siden
Jeg vil skyde på, at det er denne.
#97 filmz-Kadann 21 år siden
- La Passion de Jeanne d'Arc i dag fra cd-wow. Glæder mig til at se lidt dansk filmhåndværk fra de tidlige dage. :)
#98 filmz-propagandapanda 21 år siden
Du modtog Once Upon A Time In America fra Koreandvds, ikke sandt?
Det var heller ikke just den udgave jeg havde forventet. Men som de selv skriver. At det ikke er 100% sikkert at cover art er som beskrevet.
#99 Corgan 21 år siden
#96:
Aight... men den er jo ikke fra Dvdfromkorea.com.
#98:
Hvordan ser din udgave ud? Kan man tigge et billede eller to?
#100 JannikAnd 21 år siden
Kender ikke til DVDfromkorean.com, men jeg vidste, hvor jeg kunne finde den famøse udgave, så jeg postede den blot...