Posten kom igen idag forbi min dør....... og denne gang havde han også noget med til mig :-)
Fra Dvdoo Planes, Trains & Automobiles (eller på dansk "Røvtur på 1. Klasse" hvad sker der!!!) 49,- Sympathy for Mr. Vengeance - 99,- 2001 : Box - 99,- (nåede det lige - thanx Corgan)
Jeg var lige et smut i Blockbuster med en sportstaske og en rygsæk. De var fyldt med mine gamle originale vhs-film (lidt under 50), som jeg ikke længere gad se på. Derudover fik de tre gamle dvd-film. I alt kunne jeg få 422kr, hvis jeg brugte dem i Blockbuster, eller 179kr, hvis jeg ville have dem udbetalt. Jeg valgte at bruge dem i biksen, og købte en lille box (til en alt alt alt for høj pris, men pyt):
The Ultimate Matrix Collection
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#23 Kan man gå ned med sine brugte film i Blockbuster og få penge for dem??? Jeg har så mange gamle VHS film, som jeg ikke aner hvad jeg skal gøre med (og også et par DVD)! Kan man så bare gå ned med dem i Blockbuster? Det ville jo være skønt... Kan ikke se noget om det på deres hjemmeside...
#27 - De kører noget de kalder "Byt Til Nyt".. Ved ikke om det står på deres website. Men ja, du kan gå ned med vhs og dvd og få dem byttet. De tager dog kun imod danske udgivelser.
Som den kære evermind siger, så er det ikke sikkert, at du kan det i din lokale blockbuster, men jeg mener det er indført i alle lidt større blockbuster-forretninger.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#28 & #29 Tak for tippet! Nu har jeg ringet til de 2 nærmeste Blockbustere (bor i nærheden af dem begge!) og kun den ene af dem gør det... Så der skal jeg ned imorgen formiddag og have byttet mine 64 VHS-film og 15 DVD'er... Forhåbentlig til en Matrix-Box...
Tak for tippet... Det er bare godt at jeg nu kan komme af med dem. Nu har de stået så længe i en kasse og samlet støv...
#21 filmz-Bruce 21 år siden
#22 aknot 21 år siden
Fra Dvdoo
Planes, Trains & Automobiles (eller på dansk "Røvtur på 1. Klasse" hvad sker der!!!) 49,-
Sympathy for Mr. Vengeance - 99,-
2001 : Box - 99,- (nåede det lige - thanx Corgan)
#23 dyg 21 år siden
The Ultimate Matrix Collection
#24 ks 21 år siden
#25 filmz-principia 21 år siden
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
#26 filmz-Munk 21 år siden
Seabiscuit Limited Edition (tak til superfez)
Black Hawk Down
X-Men 2
Kill Bill 2
- Steve Carell
#27 Herrguth 21 år siden
Jeg har så mange gamle VHS film, som jeg ikke aner hvad jeg skal gøre med (og også et par DVD)! Kan man så bare gå ned med dem i Blockbuster?
Det ville jo være skønt...
Kan ikke se noget om det på deres hjemmeside...
#28 evermind 21 år siden
Schindler's Liste
Fra Blockbuster:
Blueberry
Dawn of the Dead
Devil's Arithmetic
The Transporter
Det er ikke i alle Blockbuster-forretninger, det er indført... endnu. Der er vist ikke andet at gøre end at forhøre sig hos sin lokale filial.
#29 dyg 21 år siden
Som den kære evermind siger, så er det ikke sikkert, at du kan det i din lokale blockbuster, men jeg mener det er indført i alle lidt større blockbuster-forretninger.
#30 Herrguth 21 år siden
Nu har jeg ringet til de 2 nærmeste Blockbustere (bor i nærheden af dem begge!) og kun den ene af dem gør det... Så der skal jeg ned imorgen formiddag og have byttet mine 64 VHS-film og 15 DVD'er... Forhåbentlig til en Matrix-Box...
Tak for tippet... Det er bare godt at jeg nu kan komme af med dem. Nu har de stået så længe i en kasse og samlet støv...