Tror det ender med et par CC titler for der er 20 % paa dem for tiden, men de der Universal Legacy dvd'er frister godt nok meget.
Koebte Kralls seneste igaar til 66 kr i en udgave, som kun kan koebes herover med et ekstra nummer :) - Dejlig at hoere den paa anlaeget og ikke paa computeren. Det er endnu et dejligt album fra hende, dog savner jeg hendes egne ord/musik, som gennemsyrede hendes forrige CD.
Kom hjem og så lå Pitch Black DTS Widescreen R1 fra DVD Pacific - endelig. :-)
Blev inspireret af quote-quiz tråden for et godt stykke tid siden og ville bare have den med DTS... nå har jeg så modtaget den mens mit anlæg er til rep. :-(
Men det bliver nok den jeg får det prøvet på når jeg får det igen... :-)
# 132 Nope - The Girl In The Other Room - hvor alle sange er skrevet af hende og Costello. Ekstranummeret paa From This Moment On er Somethings Gotta Give et kort men dejligt nummer :)
# 133 Synd du koebte Pitch Black for jeg har lige faaet tilbud en 3 disc saet med alle 3 for 14,74 $ :(
Jeg var lige forbi TP og fandt en western mini-serie, som jeg ikke kendte Dead Man's Walk til 100 kr. Med navne som F. Murray Abraham, Edward James Olmos og Jennifer Garner, samt en score på 7,3 på IMDb, så tænkte jeg at den sikkert var værd at kigge lidt nærmere på.
#131 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Seven Samurai er allerede paa vej :)
Tror det ender med et par CC titler for der er 20 % paa dem for tiden, men de der Universal Legacy dvd'er frister godt nok meget.
Koebte Kralls seneste igaar til 66 kr i en udgave, som kun kan koebes herover med et ekstra nummer :) - Dejlig at hoere den paa anlaeget og ikke paa computeren. Det er endnu et dejligt album fra hende, dog savner jeg hendes egne ord/musik, som gennemsyrede hendes forrige CD.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#132 elwood 19 år siden
Men for dælen jeg er vild med hendes version af "Come Dance with me" 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#133 McPeter 19 år siden
Pitch Black DTS Widescreen R1 fra DVD Pacific - endelig. :-)
Blev inspireret af quote-quiz tråden for et godt stykke tid siden og ville bare have den med DTS... nå har jeg så modtaget den mens mit anlæg er til rep. :-(
Men det bliver nok den jeg får det prøvet på når jeg får det igen... :-)
#134 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 133 Synd du koebte Pitch Black for jeg har lige faaet tilbud en 3 disc saet med alle 3 for 14,74 $ :(
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#135 davenport 19 år siden
Godt med splateffekter, og en god Mr. Hopper.
#136 Scherlund 19 år siden
Ghost in the Shell: SAC 2nd Gig vol. 7 SE
En passende udgivelse til anledningen.
#137 chronaden 19 år siden
#138 filmz-Kadann 19 år siden
#139 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#140 evermind 19 år siden
Cannibal! The Musical
+
The Toxic Avenger
= 100 kr. i alt...