#197 og 198 Jeg har problemer med mine fødder og skal lave en 5-6 øvelser hver dag resten af mit liv. Men ja træning er det eneste som hjælper og det har også allerede hjulpet hos mig.
Jeg skal så heldigvis heller ikke betale for fysioterapeuten.
Kan da heller ikke forstå at du skal det. Min læge henviste mig bare til sygehuset og så ordner de det der.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Magic er en lidt mærklig film. Den etablere hurtigt hans perveteret forhold til dukken - ligeså hurtigt som i et afsnit af Hichcock presents - og det udvikler sig derefter ret langsomt til en konklusion man har luret et rigtigt godt stykke i forvejen. Selvom Hopkins er lidt animeret i sig skuespil rammer han alle toner i sin karater selvom det er lidt skingert - men han er også en mand som aldrig er kommet helt ud af sin barnddom. Det kræver også lidt tid at vende sig til Ann Margrets spillestil i denne film som jeg har svært ved at beskrive. Kærlighedsforholdet mellem de to fungere dog ret godt.
Jeg ved ikke helt hvad instruktørens intentioner er med hensyn til dukken men jeg tror aldrig helt at dukken kommer til at "leve" selvstændigt og han spiller vel på den mulighed filmen igennem eller hvad? - Derfor er jeg hele filmen igennem mere bange for Hopkins med hånden i dukken eller dukken som våben på den ene eller anden måde
På trods af mine indvendinger eller spørgsmål synes jeg ret godt om filmen - men transferen var dog horrible (On air udgivelse) noget af det dårligste jeg har set på dvd hidtil.
Jeg læste på IMDB at den skulle minde meget om et segment i Dead of Night (1945) og har fået visket i øret at den fra 1945 er langt den bedste. Har du filmen eller har du set den?
#206 Jeg har Dead of Night i denne version, men har ikke fået den set endnu. Skal have en Edgar Allan Poe aften.
Jeg mener der er en enkelt scene, hvor dukken faktisk gør noget uden Hopkins hjælp og det mener jeg er filmens eneste fejl. Kan bedst lide spillet på, om dukken er bevidst eller ej, men man aldrig får vished herom. Ellers er det jo bare stupid Corky om igen. Der er mere uhygge i Hopkins overbevisning om, at dukken har sin egen personlighed. Men pyt. Det er en film fra min barndom og dem husker og forsvarer man jo gerne lidt mere :)
Burgess Meredith er suveræn i hans rolle!
Den udgave jeg har, er Anchorbays nye 1:77 anamorphic udgave, som vel er så god som den kan blive. Der er også et DTS spor på, som er totalt overkill.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#201 filmz-Bruce 19 år siden
#202 filmz-jonasgr 19 år siden
Jeg skal så heldigvis heller ikke betale for fysioterapeuten.
Kan da heller ikke forstå at du skal det. Min læge henviste mig bare til sygehuset og så ordner de det der.
'Cause I'm evil"
#203 Captain Vallo 19 år siden
Mange tak!
Du er en guttermand. Skal jeg til at lede efter det billigste sted at købe ind, eller ...?
;o)
Var i øvrigt i TP, og fik Pianisten med hjem for de småpenge jeg havde i lommen.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#204 filmz-Bruce 19 år siden
Check også her.
War of the Worlds
Pianisten. Det er stadig min no. 1 holocaust film, hvis man kan sige det på den måde.
#205 filmz-yoshimura 19 år siden
Session 9 R1
#206 jessup 19 år siden
Magic er en lidt mærklig film. Den etablere hurtigt hans perveteret forhold til dukken - ligeså hurtigt som i et afsnit af Hichcock presents - og det udvikler sig derefter ret langsomt til en konklusion man har luret et rigtigt godt stykke i forvejen. Selvom Hopkins er lidt animeret i sig skuespil rammer han alle toner i sin karater selvom det er lidt skingert - men han er også en mand som aldrig er kommet helt ud af sin barnddom. Det kræver også lidt tid at vende sig til Ann Margrets spillestil i denne film som jeg har svært ved at beskrive. Kærlighedsforholdet mellem de to fungere dog ret godt.
På trods af mine indvendinger eller spørgsmål synes jeg ret godt om filmen - men transferen var dog horrible (On air udgivelse) noget af det dårligste jeg har set på dvd hidtil.
Jeg læste på IMDB at den skulle minde meget om et segment i Dead of Night (1945) og har fået visket i øret at den fra 1945 er langt den bedste. Har du filmen eller har du set den?
Anmeldelse:
http://film.guardian.co.uk/News_Story/Critic_Revie...
#207 Slettet Bruger [1703943452] 19 år siden
Det var en dejlig gave fra min mor. :)
Jeg kan godt lide "Patrioternes Spil", så selvom dette ikke er med Harrison Ford, så ser jeg da frem til at se denne! :)
Nu venter jeg bare på fire DVDer fra Moviezoo.dk, som allesammen skulle komme i næste uge. Så skal jeg også lige have bestilt 2. sæson af "Lost". :)
#208 filmz-Bruce 19 år siden
Burgess Meredith er suveræn i hans rolle!
Den udgave jeg har, er Anchorbays nye 1:77 anamorphic udgave, som vel er så god som den kan blive. Der er også et DTS spor på, som er totalt overkill.
#209 jessup 19 år siden
Meredith i scenen hvor Fats skal holde kæft i 5 min. er kostelig morsom.
#210 filmz-Bruce 19 år siden
Super scene :)