Carnivale Sæson 2 (og jeg mangler kun tre afsnit af første sæson, så den kommer lige i rette tid!)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
... som jeg er næsten helt sikker på er en bootleg. Den er ekstremt flot udført (digipack med flotte tryk i god kvalitet på både forside og inderside i en plastic slip-case), men det er kun en 3-disc (alle officielle udgivelser er med 7 discs), og stregkoden synes ikke at eksistere nogen steder.
Oh well, nu tog jeg chancen, men det er vist slut med at handle anime på eBay.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Den opfylder sikkert alle punkter som bliver nævnt her.
Men kan sagtens handle anime på eBay. Man skal bare være meget vågen når man handler. Men hvis du følger de råd som evermind gav, så burde du i 99% af tilfældene være sikker.
#131 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#132 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Don't Torture a Duckling (Anchor Bay)
#133 Yoda 19 år siden
Riptide - Season 1
200,-
#134 MadMartigan 19 år siden
V for Vendetta 9.99£
JFK: Special Edition Director's Cut (2 Disc Set) 9.99£
Monsters Inc. 8.99£
The Man In The Iron Mask - DVD Region 2 6.99£
Fra Onkel Axel
The Mask
Dumb and Dumber
#135 filmz-jonasgr 19 år siden
Werner Herzog boksen for tredje gang. Denne gang i bedre stand end de forrige, så jeg har valgt at beholde den.
'Cause I'm evil"
#136 filmz-yoshimura 19 år siden
Carnivale Sæson 2 (og jeg mangler kun tre afsnit af første sæson, så den kommer lige i rette tid!)
#137 aknot 19 år siden
Askepot - special edition - 100,-
Lady og Vagabonden - special edition - 100,-
The Wire season 1 - 199,- havde læst om den i serie tråden, også havde de den jo liggende, håber den holder.
#138 jessup 19 år siden
#139 filmz-yoshimura 19 år siden
Gungrave Perfect Collection
... som jeg er næsten helt sikker på er en bootleg. Den er ekstremt flot udført (digipack med flotte tryk i god kvalitet på både forside og inderside i en plastic slip-case), men det er kun en 3-disc (alle officielle udgivelser er med 7 discs), og stregkoden synes ikke at eksistere nogen steder.
Oh well, nu tog jeg chancen, men det er vist slut med at handle anime på eBay.
#140 Scherlund 19 år siden
Den opfylder sikkert alle punkter som bliver nævnt her.
Men kan sagtens handle anime på eBay. Man skal bare være meget vågen når man handler. Men hvis du følger de råd som evermind gav, så burde du i 99% af tilfældene være sikker.