Gravatar

#151 pulse83 19 år siden

Modtog idag fra DVD Pacific:

King of Queens: 4th Season
King of Queens: 5th Season
Excuse me, Flo!
Gravatar

#152 filmz-Kadann 19 år siden

#150 -

Ja, jeg havde faktisk afskrevet den, fordi jeg i mellemtiden har modtaget en anden ordre fra dem, som blev sendt en del senere.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#153 filmz-yoshimura 19 år siden

#150 Jeg har det sådan, at jeg kun bestiller de ting fra dvdpacific/cdpacific, som virkelig er billige, og som jeg ikke har noget imod at vente på. Generelt er deres priser på musik-dvd'er ekstremt favorable, og man kan også finde mange ældre cd'er hos dem til lave priser.

Jeg har bestilt den nye Dream Theater dvd (Score) og Rainbow Live in Frankfurt hos dem, som med forsendelse koster mig knap 200 kroner (herhjemme koster førstnævnte alene cirka 200 kroner).

Derudover har jeg netop bestilt Porcupine Tree - Arriving Somewhere, Andres Segovia In Portrait og Yo Yo Mas Apalachian Journey, som inklusive forsendelse koster mig godt 300 kroner. Hos f.eks. cdon ville de have kostet mig 530,- (men så havde jeg nok også fået dem et par dage efter).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#154 aknot 19 år siden

jeg købte den (og alle de andre sæsoner) hos DVDCrave

prisen er ca. 210 kr. pr. stk + forsendelse = ca 250-60kr. pr. stk.
der er selvfølgelig risiko for told, men alle mine slap igennem, de er flinke til at makere brevet "gift" (og så tør tolderen jo ikke åbne den i disse terror tider, sorry ku´ ikke lade være) hos DVDCrave, men har også fået dem sendt a 3 omgange, altså sæson 1 & 2 samlet, 3 & 4 samlet og så 5 for sig selv, så ikke pakken virker så enorm.

#148 - 153

hvilken forsendelses form vælger i??

Da jeg startede med at bestille hos pacific, valget jeg altid den billigste International Surface Mail og der gik altid omkring en måned før jeg fik forsendelsen.
Nu vælger jeg altid International Priority Air Mail som er cirka 20 - 30 kr dyrer end surface mail, og så går der ikke meget mere end en uge for jeg har forsendelsen (oplever tit de er hurtigere end Cdwow).
har kun en enkelt gang været ude for at forsendelsen ikke nåede frem og ja så har de en lidt lang vente tid før de sender en ny, som de er lige så flinke til som cdwow.
DVDpacific er klart en af mine favorit dvd shoppe steder.
Gravatar

#155 filmz-yoshimura 19 år siden

#154 Jeg veksler lidt imellem dem. Jeg synes nu, begge dele tager ganske lang tid, men der er ingen tvivl om, at International Priority Air Mail er/bør være hurtigst.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#156 Yoda 19 år siden

Jeg vælger altid International Priority Air Mail, og alligevel har jeg de sidste par gange været udsat for meget lang ventetid.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#157 filmz-Bruce 19 år siden

Idag kom endelig min pakke fra DVDPacific, efter 32 dages shipping tid. Fint nok. Sidste uge tog en pakke kun 6 dage, så med de penge jeg sparer, kan jeg godt leve med det. Gennemsnittet ligger på mellem 2 og 3 uger.

United 93
Play Time
Ace Ventura - Double Deluxe Edition
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#158 pulse83 19 år siden

Jeg vælger altid International Surface Mail, og der går som regel 3-4 uger før jeg modtager varerne, nogle gange mere. Det varierer utrolig meget.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#159 lagoni 19 år siden

Dodgeball (Extreme Edition!) og King Kong Production Diaries (ved godt jeg flere gange har ytret min knap så positive indstilling til King Kong, men den kom ned 6 kr - så skal den jo købes af ren princip) fra cd-wow.com
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#160 NightHawk 19 år siden

Købt i Fona :

Sideways

Lars Von Triers, Europa Trilogi Box:

"The Element of Crime"
"Epidemic"
"Europa"
+ Bonus Disc.

Har ikke set nogen af filmene før, så det blir jo interessant at gå igang med.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: