#104 Altså! I må sgu ikke købe alle deres Event Horizon SCE'er. før jeg får råd til at bestille en selv!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Lidt forsinket, men i lørdags modtog jeg en: NAD T515 DVD-afspiller i Titanium
og idag fik jeg så en ny: NAD T753v2 Surround-Receiver i Titanium.
Den gamle var i stykker og den jeg fik den byttet til var også istykker. I først omgang mente de at det var min DVD-afspiller der var problemet, så de byttede min gamle NAD T512 med den nye T515 til en ganske fornuftig pris. Super god service.
Og da det i løbet af lørdagen så viste sig at det ikke var DVD-afspilleren, så har jeg fået en helt ny T753v2 også. Den første var en demo-model og det er jeg næsten sikker på den anden også var. Den tredje kom dog direkte fra en forsejlet kasse, så nu er jeg sikker på den er spritny. Heldigvis ingen tegn på sygdom endnu, så jeg er en glad og tilfreds mand. :-)
#101 dolphinfriendly 19 år siden
"Seven Samurai - Criterion Ed." (den helt nye udgave)
#102 chronaden 19 år siden
Cube Trilogy
cdon:
Event Horizon SCE
#103 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#104 aknot 19 år siden
Event Horizon SCE
#105 NightHawk 19 år siden
Marx Brothers Silver Screen Collection : 1929 - 1933
Duck Soup
Horse Feathers
Animal Crackers
The Coconauts
Monkey Bussiness
Marx Brothers Collection Box : 1935 - 1946
A Night at The Opera
A Day at the Races
At The Cirkus
Go West
The Big Store
A Night at Casablanca
#106 filmz-Bruce 19 år siden
#107 filmz-M-K-E 19 år siden
Leon AE
#108 dolphinfriendly 19 år siden
#105 "Silver Screen Collection" er en af min yndligs udgivelser, der er flere guldkorn i den boks end i en æske fra Quaker!
#109 filmz-yoshimura 19 år siden
#110 McPeter 19 år siden
NAD T515 DVD-afspiller i Titanium
og idag fik jeg så en ny:
NAD T753v2 Surround-Receiver i Titanium.
Den gamle var i stykker og den jeg fik den byttet til var også istykker. I først omgang mente de at det var min DVD-afspiller der var problemet, så de byttede min gamle NAD T512 med den nye T515 til en ganske fornuftig pris. Super god service.
Og da det i løbet af lørdagen så viste sig at det ikke var DVD-afspilleren, så har jeg fået en helt ny T753v2 også. Den første var en demo-model og det er jeg næsten sikker på den anden også var. Den tredje kom dog direkte fra en forsejlet kasse, så nu er jeg sikker på den er spritny. Heldigvis ingen tegn på sygdom endnu, så jeg er en glad og tilfreds mand. :-)
Så nu er der god lyd igen... :-D