# 138 Tillykke med dit nye anlæg (kunne først loade billederne nu ! ) - det må være dejligt for dig at skulle afprøve det i aften - Håber du får mange gode time i din nye hjemmebif :)
#147 - Jo tak :) Og jeg ved da godt, det er tåbeligt at køre "på røven", men når man har en minimal indkomst, og man bare skal to stop, så er det sgu fristende. Desuden er billetkontrollører i en HT-bus ikke ligefrem hverdagskost...
#136 Kan du måske tage et par billeder og lægge dem ud af den box? Overvejer at købe den, men har allerede Steamboy i en anden limited box, så vil vide bare vide om den er pengene værd.
#141 wiseguy 19 år siden
#142 filmz-sparrowed 19 år siden
Iøvrigt, så blev billederne rigtig go'e...stærke farver og en del nærbilleder. Bedre kvalitet end dem der blev taget sidste.
Og ja,...Happy B-day!
#143 JannikAnd 19 år siden
På vej hjem til en veninde fik jeg derudover en bøde på 600,- for at køre "sort" i en bus(!!!).
#144 filmz-Kadann 19 år siden
#145 evermind 19 år siden
- nej, Juliette har godt sagt, du er alt for hurtig, haha. :P
Btw, vekslede lige mit gavekort til:
The Batman - the first season
#146 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#147 filmz-Bruce 19 år siden
#138 Tillykke med det Davenport. Håber du bliver meget tilfreds med det hele :)
#143 "Welcome back", men surt med pengene :(
#148 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#149 JannikAnd 19 år siden
Og jeg ved da godt, det er tåbeligt at køre "på røven", men når man har en minimal indkomst, og man bare skal to stop, så er det sgu fristende. Desuden er billetkontrollører i en HT-bus ikke ligefrem hverdagskost...
#150 filmz-M-K-E 19 år siden
Kan du måske tage et par billeder og lægge dem ud af den box? Overvejer at købe den, men har allerede Steamboy i en anden limited box, så vil vide bare vide om den er pengene værd.