# 29 Det gør jeg heller ikke, glæder hverdag over at jeg stadig har min bror og mor som de er eneste tilbage på min side, da min svigerfamilie desværre jo desværre lever langt langt væk :(
Ved et mindre mirakel, er der åbenbart kommet liv i min lokale Blockbusters byttebørs, så jeg fandt: "Good Night, and Good Luck" og "Bubba Ho-tep" til 30 kr. stk. og da der var tre for tos pris, så nappede jeg "The Brown Bunny" som den gratis film, så jeg kunne se om den virkelig er så kedelig som folk siger.. og selvfølgelig for at få blowjobbet i en anstændig kvalitet. :D
Emily Rose fra Axel Family Guy Season 4 og Night Watch fra play Million Dollar Baby fra Se og Hor Deadwood Season 2 fra cd-wow Capote, Hostel og Jesus Is Magic fra dvdpacific og så var jeg i Berlin i weekenden, hvor jeg købte Lola Rennt og Herr Lehmann
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
# 34 Uhhhh I envy you ... You Lucky S... of ... :) ... Du kommer ikke op af kælderen lige med det samme når du har sat dem på, for du danner hurtigt dine egne billeder til disse skønne albums - Tillykke med dem :)
#31 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#32 filmz-Kadann 19 år siden
#33 pulse83 19 år siden
The Jamie Kennedy Experiment, Seasons 1-3 til 289 kr.
#34 filmz-Bruce 19 år siden
Diana Krall: Love Scenes
Diana Krall: The Look of Love
Diana Krall: When I look in your Eyes
#35 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#36 filmz-Bruce 19 år siden
#37 filmz-Kadann 19 år siden
#38 Vestas 19 år siden
Emily Rose fra Axel
Family Guy Season 4 og Night Watch fra play
Million Dollar Baby fra Se og Hor