Mit opfindsomme postbud havde fundet helt om til bagdøren, hvor han havde proppet pakken ind gennem kattelemmen! Ikke dårligt tænkt, og så slipper jeg jo for en tur på posthuset på mandag :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Valhalla 2 disk: fra Gucca Chicken Little : fra Cdwow - så fik jeg min først, Captain Vallo 8o)
og en billet til posthuset, der indløste Steamboy 2 disk boxset fra play og Deadwood season 2 fra cdwow (mangler dog stadig season 1 for at kunne komme igang, men den nakkede posten, så der er en ny på vej....det sker tit for mig med Cdwow forsendelser, klart det sted med den støreste procent del i nakket post kategorien).
Og en virus på min under 14 dage gamle HP notebook og PC recovery dvd´erne virker ikke og deres support har ikke åbent i weekenden..#F¤*#pis#¤#" latterligt og undskyld sproget skulle lige rase a.
#82 - har kun oplevet det en gang fra cdwow - her for nyligt - men det var tilsyneladende i lufthavnen den forsvandt?
Havdes midt dette indlæg i en anden tråd, men her er det igen: *** Der er åbentbart nogle cd-wow røvere på spil - eller bare nogle klodsede folk i lufthavnen. Der er tilsyneladende forsvundet en stribe King Kong-DVD'er:
Thank you for contacting us although we are sorry to hear that your King Kong DVD has not arrived.
After further investigation, we have discovered that one particular batch of King Kong orders dispatched that day has gone missing in transit (between airports) and whilst this is beyond our control, we are obviously very sorry for the inconvenience and aggravation caused.
This has only affected a small percentage of customers who ordered this particular title and we can appreciate the disappointment caused.
Nu har de tilbudt at sende en ny og det har jeg naturligvis sagt ja til... :-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Genså den for nylig og den er ganske enkelt bare et fantastisk eventyr og meget meget flot lavet i en kombination af computer animation og oldschool håndtegninger.
Krydret med et bade klassisk score og et rock præget soundtrack, skaber det en hel unik stemning.
Nok min nr. 1 ynlings film indenfor animationsgenren. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#81 filmz-yoshimura 19 år siden
Cube Trilogy (£7.99)
Mit opfindsomme postbud havde fundet helt om til bagdøren, hvor han havde proppet pakken ind gennem kattelemmen! Ikke dårligt tænkt, og så slipper jeg jo for en tur på posthuset på mandag :o)
#82 aknot 19 år siden
Valhalla 2 disk: fra Gucca
Chicken Little : fra Cdwow - så fik jeg min først, Captain Vallo 8o)
og en billet til posthuset, der indløste Steamboy 2 disk boxset fra play og Deadwood season 2 fra cdwow (mangler dog stadig season 1 for at kunne komme igang, men den nakkede posten, så der er en ny på vej....det sker tit for mig med Cdwow forsendelser, klart det sted med den støreste procent del i nakket post kategorien).
Og en virus på min under 14 dage gamle HP notebook og PC recovery dvd´erne virker ikke og deres support har ikke åbent i weekenden..#F¤*#pis#¤#" latterligt og undskyld sproget skulle lige rase a.
#83 McPeter 19 år siden
Havdes midt dette indlæg i en anden tråd, men her er det igen:
Der er åbentbart nogle cd-wow røvere på spil - eller bare nogle klodsede folk i lufthavnen. Der er tilsyneladende forsvundet en stribe King Kong-DVD'er:
Nu har de tilbudt at sende en ny og det har jeg naturligvis sagt ja til... :-)
#84 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Robots (som ikke indeholder alt som står på coveret !)
The Iron Giant S.E.
Corto Matese
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#85 aknot 19 år siden
Corto er tilgengæld so so, var lidt skuffet 5/10.
#86 Captain Vallo 19 år siden
Sikke noget forbandet svineri!
;)
Modtog i nat:
Beskeden om at jeg har fået (læs: købt) en billet til The Doors.
Det bliver stort at kunne sige til sine børnebørn, at "Jeg har hørt The Doors live."
Og, ja ...
Jeg ved godt, at ondsindede rygter påstår, at Jim er død.
Men det er de andre medlemmer ikke (helt) endnu!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#87 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Corto ... hmm ... det lyder ikke godt, den boks havde jeg ellers glædet mig til :(
# 86 The Doors - hvor spiller de ???
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#88 Captain Vallo 19 år siden
De spiller i Store Vega d. 6/1.
=D
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#89 filmz-yoshimura 19 år siden
#90 NightHawk 19 år siden
Kan også anbefale Titan A.E. hvis du ikke kender den :
http://www.axelmusic.dk/productDetails/02454300924...
Genså den for nylig og den er ganske enkelt bare et fantastisk eventyr og meget meget flot lavet i en kombination af computer animation og oldschool håndtegninger.
Krydret med et bade klassisk score og et rock præget soundtrack, skaber det en hel unik stemning.
Nok min nr. 1 ynlings film indenfor animationsgenren. :)